Breda 2011 - wie neemt wat mee
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
You rang, mylord?????
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Die zou ik ook graag willen horenWowly schreef:You rang, mylord?????
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Lieuwe,
De dag is zéker niet alleen voor top of the line projecten hoor! Heel veel prototypes zijn er te zien, soms snel in elkaar geknutselde mdf dozen, deze keer gaat Henkjan zelfs een kartonnen doos meenemen. Ieder jaar is er een kamertje waarin de kleine systemen staan, en ieder jaar is dat een DRUKbezocht kamertje haha!!
Dus; meenemen die handel; altijd leuk!
jan
De dag is zéker niet alleen voor top of the line projecten hoor! Heel veel prototypes zijn er te zien, soms snel in elkaar geknutselde mdf dozen, deze keer gaat Henkjan zelfs een kartonnen doos meenemen. Ieder jaar is er een kamertje waarin de kleine systemen staan, en ieder jaar is dat een DRUKbezocht kamertje haha!!
Dus; meenemen die handel; altijd leuk!
jan
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Dat weet ik, alleen de minisub is volgens mij al vaker naar de zba-dag geweestWowly schreef:Lieuwe,
De dag is zéker niet alleen voor top of the line projecten hoor! Heel veel prototypes zijn er te zien, soms snel in elkaar geknutselde mdf dozen, deze keer gaat Henkjan zelfs een kartonnen doos meenemen. Ieder jaar is er een kamertje waarin de kleine systemen staan, en ieder jaar is dat een DRUKbezocht kamertje haha!!
Dus; meenemen die handel; altijd leuk!
jan
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ja leuk subs meenemen....., de mijn past helaas niet meer in mijn auto.
Ging wel toen hij enkel uit onderdelen bestond maar zo in elkaar gezet past dat niet meer.
Mocht er iemand met een bestelbus langs alphen komen dan mag/kan hij mee.
Gaat dan om de Monotube met de css sdx15 (520mm rond x 1420mm hoog +40kg)
Ging wel toen hij enkel uit onderdelen bestond maar zo in elkaar gezet past dat niet meer.
Mocht er iemand met een bestelbus langs alphen komen dan mag/kan hij mee.
Gaat dan om de Monotube met de css sdx15 (520mm rond x 1420mm hoog +40kg)
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Mee nemen ! Kan je ze mooi aansluiten op mn mini systeempjeLieuwe schreef:Die zou ik ook graag willen horenWowly schreef:You rang, mylord?????
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha![]()
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan
@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Wowly schreef:You rang, mylord?????
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Jij hebt zelf toch gewoon een paar mooie SDX15?Martijn H schreef:Wowly schreef:You rang, mylord?????
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste hahavery nice!
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Neem Teac vrds10se mee met tentklok en modified digitaal, bnc dig.outpHenkjan schreef:ik zie nog erg weinig CD spelers, dus ik zal maar zo vrij zijn om 'm er meteen bij te zetten
Wellicht met wowlies teac vrds20 met tentlabs ZONDER bnc dig.outp te vergelijken deze aan een 3de medium te hangen "de DAC"
dus geen vergelijk 10se dac intern met de 20 dac want dan kennen we de winnaar wel
Als het even mee zit heb ik volgende week een Musical Fidelity M1 DAC (daar dan nog een bnc input inbouwen, uurtje werk)
Dan is dat de DAC om de teac`s te vergelijken ..... rca digital out of de bnc digital out
Dit hangt allemaal af van de aanschaf DAC
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Past niet in mijn voiture, en heb ook geen handige versterking als ik ze buiten mijn systeem wil gebruiken.b_force schreef:Jij hebt zelf toch gewoon een paar mooie SDX15?Martijn H schreef:Wowly schreef:You rang, mylord?????
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste hahavery nice!
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
vinnie411 schreef:Ja leuk subs meenemen....., de mijn past helaas niet meer in mijn auto.
Ging wel toen hij enkel uit onderdelen bestond maar zo in elkaar gezet past dat niet meer.
Mocht er iemand met een bestelbus langs alphen komen dan mag/kan hij mee.
Gaat dan om de Monotube met de css sdx15 (520mm rond x 1420mm hoog +40kg)
Niemand een busje???
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
....Belasting.....kilometerhefing.....+400euro netto per maand.....!!!Henkjan schreef:als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan
@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
Vul de puntjes maar in.
Mag wel 500km rijden per jaar maar heb al 100 erop zitten en breda doet toch weer 170km erbij. En misschien heb ik hem nog eens echt nodig. Maar zal er nog eens over na denken.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Als je een benz vito rijd, weet ik een manier om de rit niet te laten registreren (ik vertel het niet hier wellicht in pbvinnie411 schreef:....Belasting.....kilometerhefing.....+400euro netto per maand.....!!!Henkjan schreef:als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan
@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
Vul de puntjes maar in.
Mag wel 500km rijden per jaar maar heb al 100 erop zitten en breda doet toch weer 170km erbij. En misschien heb ik hem nog eens echt nodig. Maar zal er nog eens over na denken.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
dan wordt t een duur ritje idd, had ff buiten de blauwe enveloppe gerekend...vinnie411 schreef:....Belasting.....kilometerhefing.....+400euro netto per maand.....!!!Henkjan schreef:als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan
@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
Vul de puntjes maar in.
Mag wel 500km rijden per jaar maar heb al 100 erop zitten en breda doet toch weer 170km erbij. En misschien heb ik hem nog eens echt nodig. Maar zal er nog eens over na denken.
mss de bijrijdersstoel er uit halen?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Heb een VW Crafter maar het probleem zit hem in de ingebouwde "carcube".Penguin schreef:Als je een benz vito rijd, weet ik een manier om de rit niet te laten registreren (ik vertel het niet hier wellicht in pb)
Dit is een kleine pc met ritregistratie en gps-navigatie met tevens internet voor track en trace, werkbonnen, bellen en mailen met de planning. Heb dus ook geen papieren km-boekhouding ofzo.
Als ik nog een oplossing vind dan neem ik hem wel mee maar verwacht het niet, blijft dan bij enkel mijn alpair10 en misschien mijn versterker.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
ik heb nog een subje (gesloten MDS08) met zo'n Hypex 2.1 versterker, kan je vrij makkelijk een sat-sub systeempje mee maken, mss wat voor in de kleine ruimte? is dus een actief systeem met instelbare (tussen 50 en 150Hz) overgangsfreq tussen sub en sat. heeft dus wel een pre of volume regelbare bron nodig.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Zei al met blackboxen e.d. gaat het niet werkenvinnie411 schreef:Heb een VW Crafter maar het probleem zit hem in de ingebouwde "carcube".Penguin schreef:Als je een benz vito rijd, weet ik een manier om de rit niet te laten registreren (ik vertel het niet hier wellicht in pb)
Dit is een kleine pc met ritregistratie en gps-navigatie met tevens internet voor track en trace, werkbonnen, bellen en mailen met de planning. Heb dus ook geen papieren km-boekhouding ofzo.
Als ik nog een oplossing vind dan neem ik hem wel mee maar verwacht het niet, blijft dan bij enkel mijn alpair10 en misschien mijn versterker.
Niet mee rommelen
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik zit er sterk over te denken om toch de El Cuerno set mee te nemen.

Bestaande uit:
- El Cuerno, een actieve satelliet met waveguide en 10" middentoner in een cadioide behuizing.
- 4 subwoofers
- PC gebaseerde DSP op basis van BruteFIR, PC is ook de afspeelunit voor FLAC en mp3 met Music Player Daemon als speler.
- 4 kanaals hypex UcD180 in een 1U behuizing voor aansturing van El Cuerno.
- 2 andere versterkers voor het laag.
Roomcorrectie is een integraal onderdeel van deze set. De hamvraag is een beetje, is er de tijd om de set in te regelen? Ik denk daar ongeveer een uur voor nodig te hebben. In die tijd kunnen er dus geen andere sets spelen, maar misschien is het wel leuk en informatief om het inregelproces te zien.
Bestaande uit:
- El Cuerno, een actieve satelliet met waveguide en 10" middentoner in een cadioide behuizing.
- 4 subwoofers
- PC gebaseerde DSP op basis van BruteFIR, PC is ook de afspeelunit voor FLAC en mp3 met Music Player Daemon als speler.
- 4 kanaals hypex UcD180 in een 1U behuizing voor aansturing van El Cuerno.
- 2 andere versterkers voor het laag.
Roomcorrectie is een integraal onderdeel van deze set. De hamvraag is een beetje, is er de tijd om de set in te regelen? Ik denk daar ongeveer een uur voor nodig te hebben. In die tijd kunnen er dus geen andere sets spelen, maar misschien is het wel leuk en informatief om het inregelproces te zien.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Ik bezwijk onder de grote druk.. Zet mijn Minisub maar op de lijstTubeHead schreef:Mee nemen ! Kan je ze mooi aansluiten op mn mini systeempjeLieuwe schreef:Die zou ik ook graag willen horenWowly schreef:You rang, mylord?????
Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha![]()
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Lieuwe schreef:Ik bezwijk onder de grote druk.. Zet mijn Minisub maar op de lijstTubeHead schreef:Mee nemen ! Kan je ze mooi aansluiten op mn mini systeempjeLieuwe schreef:Die zou ik ook graag willen horen![]()
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet.
.

Wat een lief ding


