Breda 2011 - wie neemt wat mee

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Wowly »

You rang, mylord?????

Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Lieuwe »

Wowly schreef:
You rang, mylord?????

Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
Die zou ik ook graag willen horen :D
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet ;).
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Wowly »

Lieuwe,

De dag is zéker niet alleen voor top of the line projecten hoor! Heel veel prototypes zijn er te zien, soms snel in elkaar geknutselde mdf dozen, deze keer gaat Henkjan zelfs een kartonnen doos meenemen. Ieder jaar is er een kamertje waarin de kleine systemen staan, en ieder jaar is dat een DRUKbezocht kamertje haha!!

Dus; meenemen die handel; altijd leuk!

jan
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Lieuwe »

Wowly schreef:
Lieuwe,

De dag is zéker niet alleen voor top of the line projecten hoor! Heel veel prototypes zijn er te zien, soms snel in elkaar geknutselde mdf dozen, deze keer gaat Henkjan zelfs een kartonnen doos meenemen. Ieder jaar is er een kamertje waarin de kleine systemen staan, en ieder jaar is dat een DRUKbezocht kamertje haha!!

Dus; meenemen die handel; altijd leuk!

jan
Dat weet ik, alleen de minisub is volgens mij al vaker naar de zba-dag geweest ;). het is namelijk de Minisub van Bart ;). Maar ik zal kijken wat er in de peugeot 106 past :rock:
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door vinnie411 »

Ja leuk subs meenemen....., de mijn past helaas niet meer in mijn auto.
Ging wel toen hij enkel uit onderdelen bestond maar zo in elkaar gezet past dat niet meer.
Mocht er iemand met een bestelbus langs alphen komen dan mag/kan hij mee.
Gaat dan om de Monotube met de css sdx15 (520mm rond x 1420mm hoog +40kg)
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door TubeHead »

Lieuwe schreef:
Wowly schreef:
You rang, mylord?????

Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
Die zou ik ook graag willen horen :D
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet ;).
Mee nemen ! Kan je ze mooi aansluiten op mn mini systeempje ;)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Henkjan »

als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan

@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Martijn H »

Wowly schreef:
You rang, mylord?????

Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
:D very nice!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door b_force »

Martijn H schreef:
Wowly schreef:
You rang, mylord?????

Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
:D very nice!
Jij hebt zelf toch gewoon een paar mooie SDX15?
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Penguin »

Henkjan schreef:
ik zie nog erg weinig CD spelers, dus ik zal maar zo vrij zijn om 'm er meteen bij te zetten
Neem Teac vrds10se mee met tentklok en modified digitaal, bnc dig.outp
Wellicht met wowlies teac vrds20 met tentlabs ZONDER bnc dig.outp te vergelijken deze aan een 3de medium te hangen "de DAC"
dus geen vergelijk 10se dac intern met de 20 dac want dan kennen we de winnaar wel :mrgreen:
Als het even mee zit heb ik volgende week een Musical Fidelity M1 DAC (daar dan nog een bnc input inbouwen, uurtje werk)
Dan is dat de DAC om de teac`s te vergelijken ..... rca digital out of de bnc digital out

Dit hangt allemaal af van de aanschaf DAC :lol: dus onder voor behoud
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Martijn H »

b_force schreef:
Martijn H schreef:
Wowly schreef:
You rang, mylord?????

Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
:D very nice!
Jij hebt zelf toch gewoon een paar mooie SDX15?
Past niet in mijn voiture, en heb ook geen handige versterking als ik ze buiten mijn systeem wil gebruiken.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Wowly »

vinnie411 schreef:
Ja leuk subs meenemen....., de mijn past helaas niet meer in mijn auto.
Ging wel toen hij enkel uit onderdelen bestond maar zo in elkaar gezet past dat niet meer.
Mocht er iemand met een bestelbus langs alphen komen dan mag/kan hij mee.
Gaat dan om de Monotube met de css sdx15 (520mm rond x 1420mm hoog +40kg)

Niemand een busje???
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door vinnie411 »

Henkjan schreef:
als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan

@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
....Belasting.....kilometerhefing.....+400euro netto per maand.....!!!
Vul de puntjes maar in.
Mag wel 500km rijden per jaar maar heb al 100 erop zitten en breda doet toch weer 170km erbij. En misschien heb ik hem nog eens echt nodig. Maar zal er nog eens over na denken.
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Penguin »

vinnie411 schreef:
Henkjan schreef:
als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan

@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
....Belasting.....kilometerhefing.....+400euro netto per maand.....!!!
Vul de puntjes maar in.
Mag wel 500km rijden per jaar maar heb al 100 erop zitten en breda doet toch weer 170km erbij. En misschien heb ik hem nog eens echt nodig. Maar zal er nog eens over na denken.
Als je een benz vito rijd, weet ik een manier om de rit niet te laten registreren (ik vertel het niet hier wellicht in pb :lagge: )
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Henkjan »

vinnie411 schreef:
Henkjan schreef:
als de "als" er niet meer is, zeg t dan welke subs mee gaan

@Vincent: heb je de bus van je werk niet in t weekeinde dan?
....Belasting.....kilometerhefing.....+400euro netto per maand.....!!!
Vul de puntjes maar in.
Mag wel 500km rijden per jaar maar heb al 100 erop zitten en breda doet toch weer 170km erbij. En misschien heb ik hem nog eens echt nodig. Maar zal er nog eens over na denken.
dan wordt t een duur ritje idd, had ff buiten de blauwe enveloppe gerekend...

mss de bijrijdersstoel er uit halen?
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door TubeHead »

;)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Penguin »

Hier past die sub wel in ...is nu een caberio

Afbeelding
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door vinnie411 »

Penguin schreef:
Als je een benz vito rijd, weet ik een manier om de rit niet te laten registreren (ik vertel het niet hier wellicht in pb :lagge: )
Heb een VW Crafter maar het probleem zit hem in de ingebouwde "carcube".
Dit is een kleine pc met ritregistratie en gps-navigatie met tevens internet voor track en trace, werkbonnen, bellen en mailen met de planning. Heb dus ook geen papieren km-boekhouding ofzo.

Als ik nog een oplossing vind dan neem ik hem wel mee maar verwacht het niet, blijft dan bij enkel mijn alpair10 en misschien mijn versterker.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Henkjan »

ik heb nog een subje (gesloten MDS08) met zo'n Hypex 2.1 versterker, kan je vrij makkelijk een sat-sub systeempje mee maken, mss wat voor in de kleine ruimte? is dus een actief systeem met instelbare (tussen 50 en 150Hz) overgangsfreq tussen sub en sat. heeft dus wel een pre of volume regelbare bron nodig.
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Penguin »

vinnie411 schreef:
Penguin schreef:
Als je een benz vito rijd, weet ik een manier om de rit niet te laten registreren (ik vertel het niet hier wellicht in pb :lagge: )
Heb een VW Crafter maar het probleem zit hem in de ingebouwde "carcube".
Dit is een kleine pc met ritregistratie en gps-navigatie met tevens internet voor track en trace, werkbonnen, bellen en mailen met de planning. Heb dus ook geen papieren km-boekhouding ofzo.

Als ik nog een oplossing vind dan neem ik hem wel mee maar verwacht het niet, blijft dan bij enkel mijn alpair10 en misschien mijn versterker.
Zei al met blackboxen e.d. gaat het niet werken :lol:

Niet mee rommelen =; de fiscus weet je wel bij de zba in breda toevallig te fotograveren b.w.v. spreken :?
Gebruikersavatar
bertor
Berichten: 1368
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 20:24
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door bertor »

Ik zit er sterk over te denken om toch de El Cuerno set mee te nemen.

Afbeelding

Bestaande uit:
- El Cuerno, een actieve satelliet met waveguide en 10" middentoner in een cadioide behuizing.
- 4 subwoofers
- PC gebaseerde DSP op basis van BruteFIR, PC is ook de afspeelunit voor FLAC en mp3 met Music Player Daemon als speler.
- 4 kanaals hypex UcD180 in een 1U behuizing voor aansturing van El Cuerno.
- 2 andere versterkers voor het laag.

Roomcorrectie is een integraal onderdeel van deze set. De hamvraag is een beetje, is er de tijd om de set in te regelen? Ik denk daar ongeveer een uur voor nodig te hebben. In die tijd kunnen er dus geen andere sets spelen, maar misschien is het wel leuk en informatief om het inregelproces te zien.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door dre »

gewoon doen!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Henkjan »

zo, ze staan op de lijst :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Lieuwe »

TubeHead schreef:
Lieuwe schreef:
Wowly schreef:
You rang, mylord?????

Zizoklo to the rescue!!!!!! Als je wil tenminste haha
Die zou ik ook graag willen horen :D
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet ;).
Mee nemen ! Kan je ze mooi aansluiten op mn mini systeempje ;)
Ik bezwijk onder de grote druk.. Zet mijn Minisub maar op de lijst ;).
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee

Bericht door Penguin »

Lieuwe schreef:
TubeHead schreef:
Lieuwe schreef:
Die zou ik ook graag willen horen :D
Ik kan misschien mijn minisub wel meenemen als er mensen zijn die hem willen horen, maar mijn plateamp is een van de lichtste varianten dus echt luid gaat hij niet ;).
Mee nemen ! Kan je ze mooi aansluiten op mn mini systeempje ;)
Ik bezwijk onder de grote druk.. Zet mijn Minisub maar op de lijst ;).
Afbeelding

Wat een lief ding :D echt helemaal geweldig :wink:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”