Je gaat dus minimalistisch maar wel met een heel uitgebreide voeding sectie.
Aanleiding is dac-3 ,deze klinkt heel mooi,maar het is een beetje een,,, bakbeest,, geworden [kwa onderdelen was dit ook een redelijke rib uit mijn lijf]
Vandaar nu de poging om het geheel wat compacter op te stellen,maar wel met 7 shunt voedingen.
De twee shunt voedingen voor het analoge gedeelte komen op een apart bordje,zodat deze eventueel vervangen kunnen worden door een conventionele,zie dac-4
[de cd dac] deze heeft de beste bas van allemaal,,, al was het enkel maar voor de vergelijk
Heb nog geprobeerd om 6 shunt,s op een bordje van 16x20cm te plaatsen,het is mogelijk,maar het geheel zag er te geknutseld uit,5 is het maximale........
En dan komt het probleem van de koeling,weet niet of ik het geheel thermisch heel kan houden,ga misschien van 12v naar 9v trafo,s,of gebruik een fan .
Bij de plaatselijke inbreng winkel een oude serverkast op de kop getikt,deze was voorzien van een klein fannetje ,we zullen zien..........................
Ondertussen knutselen we verder
