tweeters testen
Moderator: Beheerdersteam
Re: tweeters testen
André, jij hoeft toch niet op te draaien voor hun productiefouten?dre schreef:als het echt een productie fout is krijg je van mij een setje 2905/9700.
Re: tweeters testen
als ie hier 4 jaar goed heeft gespeeld gaat ie niet ineens vanzelf stuk.
en als die spreekspoel zo scheef zit heeft ie altijd aangelopen.
ik heb een beetje het goevoel dat ik troep heb aangeleverd........
en als die spreekspoel zo scheef zit heeft ie altijd aangelopen.
ik heb een beetje het goevoel dat ik troep heb aangeleverd........
Re: tweeters testen
Jou valt niets te verwijten, dus maak je er niet al te druk om. Maar twijfel ook niet zo aan mijn beoordelingsvermogen als het om zulke simpele mechanische zaken gaat aub.
Re: tweeters testen
Nou het is kennelijk nog knap lastig om zo'n spreekspoel d'r goed op te lijmen, met recht Frans fabrikaat, jammer.Arno schreef:Jou valt niets te verwijten, dus maak je er niet al te druk om. Maar twijfel ook niet zo aan mijn beoordelingsvermogen als het om zulke simpele mechanische zaken gaat aub.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Grossiert in grappen en grollen
Re: tweeters testen
Ik ben nu toch wel benieuwd naar een foto recht van boven om te zien hoeverre die spreekspoel er scheef op gelijmd zit. Dit is wel heel scheef en dat kan gewoonweg nooit goed geklonken hebben als dat van fabriekswege is.
Re: tweeters testen
Ja, loopt alleen aan bij meer uitsturing. Kan heel lang niet opvallen hoor, jij luistert toch meestal heavy metal?dre schreef:kan ie echt zo gewerkt hebben?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Gerehabiliteerd banneling
Re: tweeters testen
Ik zit net ook te denken wat voor een (rol)randje zit er op die tweeter, ik meen wel eens schuimrandjes te hebben gezien, en hoe zijn ze dan zo scheef gekomen?
Re: tweeters testen
P.s. had dre geen plastic zakje met vulringen bijgeleverd toevallig? Kan je de magneet er scheef opschroeven 
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Grossiert in grappen en grollen
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Grossiert in grappen en grollen
Re: tweeters testen
Ja, als je toch bezig bent
Spannender is de vraag wat zit scheef: De spreekspoel op het dome'pje of het schuim in de face plate?
Laatst gewijzigd door Pjotr op wo 20 apr 2011, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: tweeters testen
Er is nog meer aan de hand; Om de scheefte van de spreekspoel te compenseren, hebben ze de dome weer 'contra-scheef' aan de rubberen ophanging gelijmd.hannesie schreef:Ik zit net ook te denken wat voor een (rol)randje zit er op die tweeter, ik meen wel eens schuimrandjes te hebben gezien, en hoe zijn ze dan zo scheef gekomen?
Re: tweeters testen
Dat is dus geen maandag ochtend maar een Vrijdagmiddag gevalletje, ze hadden er geen zin meer in om het goed te doen.Arno schreef:Er is nog meer aan de hand; Om de scheefte van de spreekspoel te compenseren, hebben ze de dome weer 'contra-scheef' aan de rubberen ophanging gelijmd.hannesie schreef:Ik zit net ook te denken wat voor een (rol)randje zit er op die tweeter, ik meen wel eens schuimrandjes te hebben gezien, en hoe zijn ze dan zo scheef gekomen?
Je zult maar net inderdaad de pech hebben, word je niet blij van.
Re: tweeters testen
Ik heb het geprobeerd, maar dat valt niet mee met die ronde en bolle vormen icm flitslicht.dre schreef:ik denk dat er meer plaatjes moeten komen.......
Mocht ik naar Breda komen, dan kan ik het wel meenemen.
Laatst gewijzigd door Arno op wo 20 apr 2011, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: tweeters testen
Creatief, op z'n Frans danArno schreef:Er is nog meer aan de hand; Om de scheefte van de spreekspoel te compenseren, hebben ze de dome weer 'contra-scheef' aan de rubberen ophanging gelijmd.hannesie schreef:Ik zit net ook te denken wat voor een (rol)randje zit er op die tweeter, ik meen wel eens schuimrandjes te hebben gezien, en hoe zijn ze dan zo scheef gekomen?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Grossiert in grappen en grollen
Re: tweeters testen
ik wacht wel op de live uitvoering.
en nog steeds wil ik het niet geloven
waarschijnlijk verblind door prachtige herinneringen!
en nog steeds wil ik het niet geloven
waarschijnlijk verblind door prachtige herinneringen!
Re: tweeters testen
Jij gaat gewoon mee naar Breda!!!Arno schreef:Mocht ik naar Breda komen, dan kan ik het wel meenemen.
Met of zonder die betonblokken.
Je hebt ook nog een versterker die iedereen wel eens in het echt wil zien.
