Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door Juoigâ »

2 nieuwe producten hebben we sinds kort toegevoegd aan ons assortiment:
  • De B&G Neo8-S
  • De miniDSP
De Neo8-S is de nieuwste versie van de "grote broer" van de Neo3. Deze mid-magnetostaat is bij uitstek geschikt om in een open baffle gebruikt te worden, en kan dan al (afhankelijk van de baffle breedte) al vanaf 400Hz worden ingezet.

De miniDSP hoeft op dit forum uiteraard geen nadere introductie, er zijn al diverse projecten gepresenteerd van deze kleine en betaalbare DSP.

Zie onze site voor verdere info en datasheets.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door b_force »

Mooie spulletjes Henkjan :D
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door TTS »

Juoigâ schreef:
2 nieuwe producten hebben we sinds kort toegevoegd aan ons assortiment:
  • De B&G Neo8-S
  • De miniDSP
De Neo8-S is de nieuwste versie van de "grote broer" van de Neo3. Deze mid-magnetostaat is bij uitstek geschikt om in een open baffle gebruikt te worden, en kan dan al (afhankelijk van de baffle breedte) al vanaf 400Hz worden ingezet.

De miniDSP hoeft op dit forum uiteraard geen nadere introductie, er zijn al diverse projecten gepresenteerd van deze kleine en betaalbare DSP.

Zie onze site voor verdere info en datasheets.
Not Found

The requested URL /download/minidsp.pdf was not found on this server.
Apache/1.3.26 Server at http://www.juoiga.nl Port 80
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door JvS »

Hey goed dat je in die Nichemarkt springt! De echte early adaptor heeft hem natuurlijk allang uit de VS over laten komen, maar dit is wel super!

Is het niet een idee om ook de populaire klasse D bordjes en schakelende voedingen die je nu vaak op samenkopen.net ziet aan te gaan bieden?
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door Juoigâ »

De 404 zou nu opgelost moeten zijn.
Is het niet een idee om ook de populaire klasse D bordjes en schakelende voedingen die je nu vaak op samenkopen.net ziet aan te gaan bieden?
Van miniDSP is er al de miniAMP. Het verdere aanbod van chipamp bordjes is zo gevarieerd en goedkoop dat we dat aan de hobbyist zelf overlaten ;) Als we iets tegenkomen dat er kwa kwaliteit met kop&schouders boven uit steekt, zullen we daar tzt wel op inspringen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door Wowly »

ej HJ, wie is we?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door Henkjan »

:lol:
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door Ronkel »

Wowly schreef:
ej HJ, wie is we?
Henk en Jan :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door bas focal m180 »

Ik had al dat moois op je site ( oa versterkers)nog niet gezien HenkJan.
Ik moet er tzt maar eens aan gaan geloven om iets te gaan bouwen met dsp en tripatjes enzo , ga ZB eerst eens doorsnuffelen want van de zelfbouw dsp-miniAMP-trippath kaas heb ik nog niks gegeten.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door bas focal m180 »

Henkjan , die minidsp kan je die tussen voorversterker en eindversterker plaatsen??
Bijlagen
mooi spul dsp van Henkjan.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door Henkjan »

dat is het idee ja, bron/VV --> miniDSP --> eindversterker(s) 8)
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Juoigâ Nieuws - Neo8-S en miniDSP

Bericht door Juoigâ »

Het zal de meesten al wel zijn opgevallen, maar het assortiment MiniDSP producten dat standaard in ons leveringsprogramma zit is fors uitgebreid. Na een voorzichtig begin, hebben we besloten om het volledige programma van MiniDSP te voeren, en dus ook op voorraad te gaan houden (ijs en weder dienende uiteraard).

Ook nieuw is dat nu bij elke MiniDSP die bij Juoigâ of een van onze dealers gekocht wordt, er 1 plug in naar keuze gratis klaar staat om te downloaden.
Plaats reactie