- De B&G Neo8-S
- De miniDSP
De miniDSP hoeft op dit forum uiteraard geen nadere introductie, er zijn al diverse projecten gepresenteerd van deze kleine en betaalbare DSP.
Zie onze site voor verdere info en datasheets.
Moderator: Beheerdersteam
Not FoundJuoigâ schreef:2 nieuwe producten hebben we sinds kort toegevoegd aan ons assortiment:De Neo8-S is de nieuwste versie van de "grote broer" van de Neo3. Deze mid-magnetostaat is bij uitstek geschikt om in een open baffle gebruikt te worden, en kan dan al (afhankelijk van de baffle breedte) al vanaf 400Hz worden ingezet.
- De B&G Neo8-S
- De miniDSP
De miniDSP hoeft op dit forum uiteraard geen nadere introductie, er zijn al diverse projecten gepresenteerd van deze kleine en betaalbare DSP.
Zie onze site voor verdere info en datasheets.
Van miniDSP is er al de miniAMP. Het verdere aanbod van chipamp bordjes is zo gevarieerd en goedkoop dat we dat aan de hobbyist zelf overlatenIs het niet een idee om ook de populaire klasse D bordjes en schakelende voedingen die je nu vaak op samenkopen.net ziet aan te gaan bieden?