Ik heb de versterker van Jan binnen en heb er even naar geluisterd een dagje.
De klank viel vies tegen. Absoluut geen buizenklank. Dus heb ik besloten de hele boel
te demonteren en de Aurexx over te bouwen.
Van Aurexx heb ik ook niks meer gehoord wat ik een slechte zaak van hun vind.
Had ze nog een voorstel gedaan waar ze niet op gereageerd hebben.
Nog wat plaatjes erbij gedaan. Wordt weer een uitdaging voor mij
De hele behuizing wou ik weer gaan gebruiken omdat ik die best wel mooi vind.
En omdat ik een plekje over heb voor een buisje
wou ik eigenlijk er ook nog een toonregeling inbouwen.
