Kijk even naar de DSP2W waar ik hierboven naar refereer, wat wordt daar gebruikt? Inderdaad, de ADAU1701 ...knuisje schreef:Het is mij een raadsel waarom Hypex niet meteen de ADAU1701 heeft gepakt voor die ene dollar meer.Het zal nu commercieel niet haalbaar zijn om een audiofiele versie van de AS2.100 zonder versterkers uit te brengen met zo'n beperkte dsp.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenuitpakker

