Wowly schreef:zingeving op het forum gebeurd door de deelnemers,niet door de mods. Deze hebben alleen een ondersteunende taak.
Mochten de mods extreem veel tijd overhebben kunnen zaken misschien uitgebreider worden besproken met de forumleden.overigens is ons forum vrij noordafrikaans. De mods worden door de mods zelf gevraagd voor hun taak, en niet democratisch gekozen.
Het spijt me dat je onze beslissing niet deelt.
Wowly
Ik ben verbijsterd dat je het mod-team bevestigd als gemodelleerd naar Noord Afrikaans model. Daar zou ik niet trots op zijn.
Zover ik me kan herinneren is dit de eerste keer sinds het ontstaan van dit forum dat forumleden in verweer komen tegen een mod-team beslissing. Kan je dus stellen dat het mod-team het kennelijk goed doet. Als je stelt dat het mod-team een ondersteunende taak heeft, mag je gerust aannemen dat de beslissing die nu genomen wordt voor het eerst niet door forumleden ondersteund wordt. Het zou het mod-team sieren om de deur niet dicht te gooien.
Even een zijspoor: Koen, ik kan me van jou ook niet voorstellen dat je wil dat iemand een ban krijgt omdat je daarmee (redelijk pittig) in discussie bent. Ik heb je nog niet gehoord in deze.
Henkjan schreef:wat dacht je van ophouden met deze topicvervuiling?
HenkJan, zo ken ik je niet.
Om de hand even in eigen boezem te steken; Ik herinner me van lang geleden een meer dan stevige discussie met Ed. We stonden werkelijk lijnrecht tegenover elkaar. Het mooie is dat Ed en ik daar helemaal uit gekomen zijn. Eerst met behulp van het mod-team, later hebben we samen er nog een kleine mailuitwisseling over gehad om de laatste dingen uit de weg te ruimen. Geen van ons beide is toen met een ban het riet in gestuurd. Zo zou het hier ook kunnen gaan. Zo zou het hier ook moeten gaan...