Dan zit het goed!jeroen_d schreef:Eigenlijk kan je er gewoon alles op spelen.
Het ziet er ook wel zeer mooi uit. Mooier dan een kleine speaker met grote subs ernaast.
Moderator: Beheerdersteam
Alleen een Westmalle glas, de inhoud is Trappiste Rochefort Nr. 10ToTo schreef:Hee zie ik daar een Westmalle?Geenius schreef:De verbindingskabel tussen de top-kast en de woofer-kast. Verzilverd koper in Teflon met Speakon connectoren..........
Dubbel of Triple?
Ik dacht dat je haakse aansluitingen zou maken?
Hoop dat de Kerstman ze komt brengen
Geenius schreef:Alleen een Westmalle glas, de inhoud is Trappiste Rochefort Nr. 10ToTo schreef:Hee zie ik daar een Westmalle?Geenius schreef:De verbindingskabel tussen de top-kast en de woofer-kast. Verzilverd koper in Teflon met Speakon connectoren..........
Dubbel of Triple?
Ik dacht dat je haakse aansluitingen zou maken?
Hoop dat de Kerstman ze komt brengen
Die ken ik niet, lekker dan Westmalle?
Haakse aansluitingen bleken nit zo handig omdat de Speakons een bajonet aansluiting hebben, je moet dus overlengte hebben om de draai te kunnen maken. Als ze dan aangesloten zijn hangt er dus overbodige kabel te bungelen. Vandaar de rechte stekkers. Ik zal zo een foto maken van de achterkant van de speaker...........
Ja het gaat de goede kant op, kan bijna niet meer wachten.Audioslave schreef:Geenius schreef:.........en de kabel op z'n plaats.
Zeer fraai![]()
Maar wat zie ik op de achtergrondzeer veel breedbanders
Luisteren naar muziek lijkt me leuk!ToTo schreef:Ja het gaat de goede kant op, kan bijna niet meer wachten.Audioslave schreef:Geenius schreef:.........en de kabel op z'n plaats.
Zeer fraai![]()
Maar wat zie ik op de achtergrondzeer veel breedbanders
Ik wil als ze klaar zijn een aantal mensen laten luisteren.
Tegelijk met een shootout voor LSkabels?
Liefhebbers?
hahaha, ik lees het nu pas. Dat is eigen aan Belgen naar het schijntjeroen_d schreef:Asterduc, als je dit leest: ga luisteren bij Tony en ontdek dat de Concave volgens de huidige opzet een onmogelijk compromis is om marcus miller weer te geven zoals jij dat waarschijnlijk wilt!
op de meeste sets 'niets'. Dat komt omdat de doorsnee speakers gewoon niet laag genoeg gaan om de aanwezige grondtonen van 15 hz weer te geven. Je hoort dan de 2de harmonische op 30 hz in de plaats en dat maakt het natuurlijk wat minder 'moeilijk'.Montana schreef:De Marcus Miller dubbel cd heb ik ook. Wat is er moeilijk aan weer te geven?
héla héla, een beetje respect voor mijne favoriet héé zegjeroen_d schreef:Verder ben ik het met je eens dat ik het qua muziek niet veel soeps vind, ook niet qua opname.
specs nog steeds binnen de THX norm, dan zit het wel goed denk ik. Hoedanook, het systeem houdt langer stand als mijn oren!Martijn M schreef:Dit bassysteem dat je nu beschrijft lijkt me heel mooi! Maar... kom je niet wat headroom te kort bij de allerlaagste frequenties?
Dat klopt ook, Martijn, maar mijn post was onduidelijk en daardoor niet goed begrepen.Martijn M schreef:Jeroens bericht ging om de originele Concave.