A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door Arno »

:D
Hannesie was hier zojuist om zijn vfd op te halen, en na wat 192tjes, 168jes, en 33jes doet ie het nu via het ethernet :D

Thanks!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door hannesie »

Arno schreef:
:D
Hannesie was hier zojuist om zijn vfd op te halen, en na wat 192tjes, 168jes, en 33jes doet ie het nu via het ethernet :D

Thanks!
Alleen die VFD geeft toch geen sjoege. :) :roll:

Blijkbaar geen compatibele, jammer nou. :?
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door Arno »

hannesie schreef:
Arno schreef:
:D
Hannesie was hier zojuist om zijn vfd op te halen, en na wat 192tjes, 168jes, en 33jes doet ie het nu via het ethernet :D

Thanks!
Alleen die VFD geeft toch geen sjoege. :) :roll:

Blijkbaar geen compatibele, jammer nou. :?
PB!
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door knuisje »

Kan zijn dat voor een Noritake vfd nog een extra parameter in de software van de uC moet worden gezet. Ik kan je evt. een uC sturen met deze parameter gezet.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door hannesie »

knuisje schreef:
Kan zijn dat voor een Noritake vfd nog een extra parameter in de software van de uC moet worden gezet. Ik kan je evt. een uC sturen met deze parameter gezet.
Lijkt mij wel een goed idee, ondanks dat we dit topic vervuilen. :x
Maar dat probleem, A.C. Ryan lijkt opgelost :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door Henkjan »

wat was t nou?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door hannesie »

IP nummers en DHCP lagen een beetje in de knoop.

De DHCP server gaf vanaf 192.168.1.33 zijn nummers weg.
We hebben nu de AC Ryan een vast IP nummer gegeven 192.168.1.10 met Netmask en DNS e.d., en toen konden we ook de IP nummers invoeren waar die AC Ryan zijn info vandaan mocht halen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door Arno »

Ik vind dit apparaat bijzonder handig :D
Eigenlijk wil ik ook zoiets voor muziek. Dan denk ik meteen aan een Squeezebox, maar die vind ik nogal duur.

Is er nog zoiets, met een schermpje dus, voor minder?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door dre »

teac wap 2200
mag je wel eens proberen als je wil.
hij ligt hier maar wat........ :roll:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door hannesie »

Ben eigenlijk best benieuwd hoe dat klinkt. :mrgreen:
Van die Teac is niet zoveel bekend, naar ik weet.
Gebruikersavatar
gniaw
Berichten: 221
Lid geworden op: wo 31 mar 2010, 23:18
Locatie: Amsterdam

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door gniaw »

Arno schreef:
Ik vind dit apparaat bijzonder handig :D
Eigenlijk wil ik ook zoiets voor muziek. Dan denk ik meteen aan een Squeezebox, maar die vind ik nogal duur.

Is er nog zoiets, met een schermpje dus, voor minder?
Installeer MPD (Music Player Daemon) op je AC Ryan en je hebt "AC Ryan Squeezebox". Hier een HOWTO.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door hannesie »

Naast de moeite die het kost, en voor Arno zeker geen dagelijkse kost, is het nog de vraag welke kwaliteit heeft die muziek dan.
Als ik kijk naar de parameters die ingevoerd worden, lijkt het meer streaming radio kwaliteit i.p.v. Audio kwaliteit.
Ten minste zover ik het voorlopig kan beoordelen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door Arno »

Voor de muziek moet ik sowieso iets hebben met een schermpje, want daar staat geen tv.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door Arno »

dre schreef:
teac wap 2200
mag je wel eens proberen als je wil.
hij ligt hier maar wat........ :roll:
Ik las dat die geen flac afspeelde, maar nu lees ik dat ie dat wel doet, dus dan wil ik 'm zeker eens uitproberen :D
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: A.C.Ryan Playon HD aansluiten

Bericht door dre »

toevallig ga ik je eerdaags ontmoeten,dan neem ik `m wel mee!
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”