Hannesie was hier zojuist om zijn vfd op te halen, en na wat 192tjes, 168jes, en 33jes doet ie het nu via het ethernet
Thanks!
Moderator: Beheerdersteam
Alleen die VFD geeft toch geen sjoege.Arno schreef:![]()
Hannesie was hier zojuist om zijn vfd op te halen, en na wat 192tjes, 168jes, en 33jes doet ie het nu via het ethernet![]()
Thanks!
PB!hannesie schreef:Alleen die VFD geeft toch geen sjoege.Arno schreef:![]()
Hannesie was hier zojuist om zijn vfd op te halen, en na wat 192tjes, 168jes, en 33jes doet ie het nu via het ethernet![]()
Thanks!![]()
![]()
Blijkbaar geen compatibele, jammer nou.
Lijkt mij wel een goed idee, ondanks dat we dit topic vervuilen.knuisje schreef:Kan zijn dat voor een Noritake vfd nog een extra parameter in de software van de uC moet worden gezet. Ik kan je evt. een uC sturen met deze parameter gezet.
Installeer MPD (Music Player Daemon) op je AC Ryan en je hebt "AC Ryan Squeezebox". Hier een HOWTO.Arno schreef:Ik vind dit apparaat bijzonder handig![]()
Eigenlijk wil ik ook zoiets voor muziek. Dan denk ik meteen aan een Squeezebox, maar die vind ik nogal duur.
Is er nog zoiets, met een schermpje dus, voor minder?
Ik las dat die geen flac afspeelde, maar nu lees ik dat ie dat wel doet, dus dan wil ik 'm zeker eens uitproberendre schreef:teac wap 2200
mag je wel eens proberen als je wil.
hij ligt hier maar wat........