Weet jij wel hoe moeilijk het is een acceptable lokatie te vinden waar je voor weinig me zoveel man tercht kunt? Laat het me wetenvinnie411 schreef:Misschien is het dan zelfs mogenlijk op een 2de locatie, iets centraaler?
Jan
Moderator: Beheerdersteam
Weet jij wel hoe moeilijk het is een acceptable lokatie te vinden waar je voor weinig me zoveel man tercht kunt? Laat het me wetenvinnie411 schreef:Misschien is het dan zelfs mogenlijk op een 2de locatie, iets centraaler?
Inderdaad, centraler kan haast niet.Pjotr schreef:Eerlijk gezegd vind ik Breda helemaal niet zo slecht. Is wel redelijk centraal als we België mee rekenen.
Kan ik weet niet hoeveel kleine zalen ze hebben, meer dan 3 iig. Weet ook niet wat dat zal gaan kosten.RobertD schreef:Vinnie, zouden we niet eens bij "De Bron" kunnen aankloppen. Dat is vlak bij jouw huis, tegen winkelcentrum "De Ridderhof" aan.
Ze hebben daar meerdere kleine zaaltjes, we zullen alleen aan het eind van een zaterdag op tijd moeten stoppen in verband met de kerkdiensten die daar gehouden worden.
Aan schuiven is dan wel het juiste woord. Was om 9.40 bij de afrit naar de autotron en stond toen mooi in de file naar de parkeerplaats.Henkjan schreef:eens een keer een wat kleinschaligere meet in t groene hart lijkt me wel wat![]()
over beurzen enzo: mss zouden "we" eens aan kunnen schuiven tijdens zo'n radio beurs?
vinnie411 schreef:Aan schuiven is dan wel het juiste woord. Was om 9.40 bij de afrit naar de autotron en stond toen mooi in de file naar de parkeerplaats.Henkjan schreef:eens een keer een wat kleinschaligere meet in t groene hart lijkt me wel wat![]()
over beurzen enzo: mss zouden "we" eens aan kunnen schuiven tijdens zo'n radio beurs?
Ook de parkeerplaats was al vol en werd achter het terein in het weiland plek gemaakt.
Drukte is te vergelijken met de htc dagen van enkele jaren terug. (shuffle)
En denk dat er ook geen plek meer is als "wij" komen, of ze moeten een extra zaal erbij nemen.
Hoeveel bezoekers denk je dat een beurs zal trekken als deze enkel op zelfbouw audio gericht zal zijn?
Voor maken?Pjotr schreef:Maar daar moeten mensen dan wel zin in hebben én tijd voor hebben.
Ok, vrijwillig aangewezen bij deze voor het organiseren van een luisterdag in september in Dordrechthannesie schreef:Voor maken?Pjotr schreef:Maar daar moeten mensen dan wel zin in hebben én tijd voor hebben.
Is dat wel een eerlijke vergelijking? Daar moèt je wel zo ver rijden omdat er dichterbij letterlijk niks is. En de benzine is er veel goedkoper geloof ik..Pjotr schreef:Nederlanders zijn of lui of verwend. In de VS is het doodnormaal om in de auto te stappen en dan 3 uur te rijden om ergens een hapje te gaan eten in een goed restaurant.