Carnavals karretje met geluidsinstallatie

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: Carnavals karretje met geluidsinstallatie

Bericht door bartsegers »

vervoeren is een regelrecht drama....
Ik had geluk dat er iemand aan het verhuizen was, en ik de aanhanger kon lenen.
Verder is er wel een en ander reparatiewerk nodig nu :)
Een treinreis en hele dag door Maastricht lopen doet het allemaal geen goed.

(afgebroken wiel is 1... komend jaar een metalen onderplaat maken oid.)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Carnavals karretje met geluidsinstallatie

Bericht door mischa72 »

Pjotr schreef:
mischa72 schreef:
Is er dan geen bier in Breda :shock: :shock: :shock: :shock: ?
Kennelijk heb je dit topic niet gevolgd...... :roll:
Tuurlijk wel :wink:
Gebruikersavatar
Bart0l0meus
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 31 okt 2008, 16:29
Locatie: Roermond

Re: Carnavals karretje met geluidsinstallatie

Bericht door Bart0l0meus »

Hey dat karretje heb ik zien staan op het stationsplein! :o
Jammer dat ik niet wist dat die van jou was, anders hadden we een bietje kunnen drinken! :lol:
Gesloten