Ik heb weer een klein stapje gezet op weg naar een 12 (8.4) kanaals mono blok versterker.
Ik heb toch maar gekozen om voor elke versterker een eigen brug gelijkrichter en elco te plaatsen en de PCB aangepast:
Dit dus twaalf keer....
p.s. als iemand zich geroepen voelt om deze layout te evalueren op BROM, gaarg.
Ik sta wat dat betreft altijd open voor commentaar want ik heb al te vaak gezien dat het fout ging
Tevens nog zo'n dikke ringkern trafo erbij besteld (van 300VA) en de rest van de onderdelen...
De voeding moet gewoon goed zijn dus ga ik 2 keer 6 kanalen apart voeden elk met 525VA. Dat moet genoeg zijn lijkt me.
Per versterker heb ik 2x2000uF aan elco's opgenomen. Dat moet ook afdoende zijn.
De ontkoppel condensator voor de ingang heb ik verdubbeld naar 2uF zodat hij pas gaat afvallen bij 10Hz
Tevens ben ik goed bezig met het actieve filter en daar komt binnenkort een apart topic voor in de Filterafdeling.
Wie weet gaat het ooit nog eens allemaal spelen voordat mijn gehoor het opgeeft
