Poor Man's Quasar (langdurig project)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Ze staan in de verkoop.
Te koop aangeboden Poor Man's Quasar (PMQ) Open baffle project plus toebehoren
Te koop aangeboden Poor Man's Quasar (PMQ) Open baffle project plus toebehoren
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
we wachten af.....in [url=http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=9712]het verkoop topic[/url], Bergrans schreef:Ze staan nu bij Maurice01. Ik heb gevraagd of hij zo nu en dan zijn vorderingen wil posten.
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Klein jaartje verder
Toen ik ze kocht, mocht het van mijn vrouw.
Maar de kleur moest veranderen.
Ik was inmiddels gewent aan de rode kleur.( oke paste niet echt bij ons intereur
)
Dag 1 schuren, schuren en nog eens schuren.
Dag 2 het staat in de grondverf.....
Als het af is laat ik weer een fotootje zien
Misschien ga ik er toch luidspreker doek voor maken, heel licht grijs. (wie weet toevallig iets??)
Toen ik ze kocht, mocht het van mijn vrouw.
Maar de kleur moest veranderen.
Ik was inmiddels gewent aan de rode kleur.( oke paste niet echt bij ons intereur
Dag 1 schuren, schuren en nog eens schuren.
Dag 2 het staat in de grondverf.....
Als het af is laat ik weer een fotootje zien
Misschien ga ik er toch luidspreker doek voor maken, heel licht grijs. (wie weet toevallig iets??)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Speaker&Co heeft licht grijs doek, redelijk elastisch ook
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Okee super.
Ik had wel ooit eens spierwit bij hun gehaald, maar nooit licht grijs gezien.
Ik denk dat die grote zwarte woofers straks enorm gaan opvallen namelijk
Ik had wel ooit eens spierwit bij hun gehaald, maar nooit licht grijs gezien.
Ik denk dat die grote zwarte woofers straks enorm gaan opvallen namelijk
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
als je er doek overheen doet, dan zou ik de kast (minstens de baffle) zwart maken, ander zie je bij bepaalde lichtinval de drivers zitten
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Ik moest spontaan denken aan een doorschijnend lingerie setjeHenkjan schreef:als je er doek overheen doet, dan zou ik de kast (minstens de baffle) zwart maken, ander zie je bij bepaalde lichtinval de drivers zitten
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
P.s. heeft iemand Bergrans nog wel eens gesproken, ik vind het namelijk een zeer sympatieke vent met goede ideëen, maar na z'n CD-speler werd het een beetje stil? Z'n laatste bericht is exact van een jaar geleden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Okee, dan zoeken we nu dus na Edo ook Bergrans. Wie missen we nog meer?
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
FrankG is ook al meer dan twee jaar niet meer op het forum geweestLeeuwarden schreef:Wie missen we nog meer?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Edo spreek ik af en toe nog wel hoor. Hij is alleen niet zo met forumzaken bezig. Pas verhuisd, druk op het werk.. jullie kennen het wel.
Als ik hem zie zal ik hem de groeten doen.
Als ik hem zie zal ik hem de groeten doen.
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
idd, Edo Is nog wel eens op het forum, maar niet actief en zéér spaarzaam. Heeft het onzettend druk gehad (nog steeds?)
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Ik zal binnenkort weleens bij Edo langswandelen en kijken of zijn huis al helemaal klaar is.
In elk geval is het zo dat het op zijn werk wel kneiterdruk is en dat ze geen extra mensen mogen aannemen.
Misschien moet ik hem eens uitnodigen voor een borrel, dan komt ie zeker
In elk geval is het zo dat het op zijn werk wel kneiterdruk is en dat ze geen extra mensen mogen aannemen.
Misschien moet ik hem eens uitnodigen voor een borrel, dan komt ie zeker
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Voor Jack Daniels komt Edo zijn huis niet uit hoor.... zal meer een Single Malt uit de Islay streek moeten zijn...
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Wel een lekker high end gebeuren en met een beetje mazzel niet te duur.
1.75 liter voor een paar tientjes bij de mitra niet zo lang geleden.
Islay huppeldepup weet niet meer welke
Lekker iig.
1.75 liter voor een paar tientjes bij de mitra niet zo lang geleden.
Islay huppeldepup weet niet meer welke
Lekker iig.
Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)
Hallo jongens,SSassen schreef:P.s. heeft iemand Bergrans nog wel eens gesproken, ik vind het namelijk een zeer sympatieke vent met goede ideëen, maar na z'n CD-speler werd het een beetje stil? Z'n laatste bericht is exact van een jaar geleden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Ik zie dat ik al sinds maart van dit jaar als vermist ben opgegeven. Maar nu dus weer (even) boven water voor wat dit forum betreft.
Het afgelopen jaar eigenlijk niet met audio bezig geweest. Er sluimeren nog wel wat plannen maar dat laat nog even op zich wachten.
Verder vooral druk met werk, familie en mijn nieuwe sportieve passie Hardcourt Bike Polo
Ik kan dus van het lijstje vermiste personen
Groet,
Martin
