Poor Man's Quasar (langdurig project)

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Bergrans
Berichten: 223
Lid geworden op: za 23 apr 2005, 22:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Bergrans »

Ze staan in de verkoop.

Te koop aangeboden Poor Man's Quasar (PMQ) Open baffle project plus toebehoren
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Henkjan »

in [url=http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=9712]het verkoop topic[/url], Bergrans schreef:
Ze staan nu bij Maurice01. Ik heb gevraagd of hij zo nu en dan zijn vorderingen wil posten.
we wachten af..... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Maurice01 »

Klein jaartje verder :oops: :D

Toen ik ze kocht, mocht het van mijn vrouw.
Maar de kleur moest veranderen.

Ik was inmiddels gewent aan de rode kleur.( oke paste niet echt bij ons intereur 8-[ )

Dag 1 schuren, schuren en nog eens schuren.
Dag 2 het staat in de grondverf.....

Als het af is laat ik weer een fotootje zien :sure:
Misschien ga ik er toch luidspreker doek voor maken, heel licht grijs. (wie weet toevallig iets??)
SDC14896a.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Henkjan »

Speaker&Co heeft licht grijs doek, redelijk elastisch ook
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Maurice01 »

Okee super.

Ik had wel ooit eens spierwit bij hun gehaald, maar nooit licht grijs gezien.

Ik denk dat die grote zwarte woofers straks enorm gaan opvallen namelijk
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Henkjan »

als je er doek overheen doet, dan zou ik de kast (minstens de baffle) zwart maken, ander zie je bij bepaalde lichtinval de drivers zitten
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Maurice01 »

Henkjan schreef:
als je er doek overheen doet, dan zou ik de kast (minstens de baffle) zwart maken, ander zie je bij bepaalde lichtinval de drivers zitten
Ik moest spontaan denken aan een doorschijnend lingerie setje :sure:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door SSassen »

P.s. heeft iemand Bergrans nog wel eens gesproken, ik vind het namelijk een zeer sympatieke vent met goede ideëen, maar na z'n CD-speler werd het een beetje stil? Z'n laatste bericht is exact van een jaar geleden.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Leeuwarden »

Okee, dan zoeken we nu dus na Edo ook Bergrans. Wie missen we nog meer?
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door SARK »

Leeuwarden schreef:
Wie missen we nog meer?
FrankG is ook al meer dan twee jaar niet meer op het forum geweest :(
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door RobertD »

Edo spreek ik af en toe nog wel hoor. Hij is alleen niet zo met forumzaken bezig. Pas verhuisd, druk op het werk.. jullie kennen het wel.
Als ik hem zie zal ik hem de groeten doen.
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door meiborg »

Misschien tijd voor een spoorloos rubriek :p
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Wowly »

idd, Edo Is nog wel eens op het forum, maar niet actief en zéér spaarzaam. Heeft het onzettend druk gehad (nog steeds?)
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door RobertD »

Ik zal binnenkort weleens bij Edo langswandelen en kijken of zijn huis al helemaal klaar is.
In elk geval is het zo dat het op zijn werk wel kneiterdruk is en dat ze geen extra mensen mogen aannemen.

Misschien moet ik hem eens uitnodigen voor een borrel, dan komt ie zeker :lol:
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door meiborg »

hmmm Spoorloos gesponserd door Jack Daniëls?
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door RobertD »

Voor Jack Daniels komt Edo zijn huis niet uit hoor.... zal meer een Single Malt uit de Islay streek moeten zijn...
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door meiborg »

Ook high end gebeuren zeg maar ;)
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door hrscharft »

Wel een lekker high end gebeuren en met een beetje mazzel niet te duur.

1.75 liter voor een paar tientjes bij de mitra niet zo lang geleden.

Islay huppeldepup weet niet meer welke
Lekker iig.
Gebruikersavatar
Bergrans
Berichten: 223
Lid geworden op: za 23 apr 2005, 22:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Poor Man's Quasar (langdurig project)

Bericht door Bergrans »

SSassen schreef:
P.s. heeft iemand Bergrans nog wel eens gesproken, ik vind het namelijk een zeer sympatieke vent met goede ideëen, maar na z'n CD-speler werd het een beetje stil? Z'n laatste bericht is exact van een jaar geleden.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Hallo jongens,

Ik zie dat ik al sinds maart van dit jaar als vermist ben opgegeven. Maar nu dus weer (even) boven water voor wat dit forum betreft.
Het afgelopen jaar eigenlijk niet met audio bezig geweest. Er sluimeren nog wel wat plannen maar dat laat nog even op zich wachten.
Verder vooral druk met werk, familie en mijn nieuwe sportieve passie Hardcourt Bike Polo :rock:

Ik kan dus van het lijstje vermiste personen :)

Groet,
Martin
Bijlagen
Hardcourt Bike Polo
Hardcourt Bike Polo
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”