heb héél lang zitten klooien met het filter.
Dacht de hele tijd dat de tweeter wat schelheid in het schaaltje legde maa, uiteindelijk bleek de woofer degene die het geheel wat scheef trok.
nadat ik hem had gefilterd @ 4khz 12db, was het véél prettiger luisteren.
Nu vraag ik me wel af of ik wel een ordelijk filter heb inelkaargebakken. Had geen boxsim bij de hand namelijk
(uiteindelijk 1mh en 8uF ervoor gebakken)...
Karretje is nu klaar verder, claxon erop, ventilator aangesloten, verlichting, ja zelfs een 12V USB ladertje erin gezte om de mp3 speler op te laden aan de autoaccu.
nu nog een dikke "kill switch" en we zijn er klaar voor.
Het compartiment voor het bier gelijk maar helemaal dichtgekit, je weet maar nooit natuurlijk.
Was weer een leuk en leerzaam projectje, en zeker wat betreft het geluid hebben we ons overtroffen.

