niet doen
er zijn zoveel mogelijkheden dat een beste keus niet bestaat. Er is altijd wel iets beters/groters/monsterachtigers...
Want als je €400 wilt uitgeven aan een sub, waarom dan niet 2x200 voor 2x zoveel oppervlak? En 21" is ook best leuk, of 2x 18".
Aan bijvoorbeeld die SDX15 of 2x de RSS390HF kun je je echt geel buil vallen. Ongetwijfeld genoeg om de glazen uit de kast te laten trillen.
Waarschijnlijk heb je ook geen gigaversterker nodig. Het belangrijkste is dat je een keus maakt
Die aurasound NRT is een van de mooiere 18"PA subwoofers, maar veel lijkt bling bling te zijn bij de hele dure woofers.
Ik heb de voorloper van de Aurasound NRT gehoord, ik weet niet in hoeverre die anders is dan zijn opvolger, maar je koopt hem niet voor de bling.
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar het verschil tussen de SDX15 en mijn Adire Tumult. Het liefst wil ik nog een Tumult hebben, maar ik kan hem helemaal nergens vinden.
die zweedse shop ken ik niet , maar dat van die prijs kan wel kloppen ,
DIYcable zit aan de westkust , dus wanneer je een partijtje hier wilt krijgen betekend dat dat ze per vrachtwagen letterlijk van de westkust naar de oostkust moeten en daarna een maand de boot op ....geen goedkoop stukje vervoer......
ik heb trouwens geen maelstroms , enkel de Shiva's en de *edit*Tempest*edit* .
en idd die dingen moeten getuned worden op ca 14 / 15 Hz dus ik denk dat de maelstrom nog een tikkie lager getuned zou moeten worden
juriaan.
Laatst gewijzigd door Juriaan op zo 14 dec 2008, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niet hoe ik die schrijf fout heb kunnen maken .
ik heb mn vorige post aangepast .
ik heb geen tumults en exodus maakt [nog] geen woofers die zo heten
Ik weet niet hoe ik die schrijf fout heb kunnen maken .
ik heb mn vorige post aangepast .
ik heb geen tumults en exodus maakt [nog] geen woofers die zo heten
Das geen polk momo of voorganger ervan, de advertentietekst klopt dus niet, denk een 10 inch RE audio oid.... zit dan trouwens ook iets van die Adire Audio aandrijvingtechnologie in.
Beetje weinig info, er staat ook niet bij welk formaat hij is.
Op zn kop, maar wel in de behuizing voor de oplettelingen
Maar er zullen vast wat specs vindbaar zijn, hij heeft het over een "voorloper"... van de SR serie. (die ziet er wel compleet anders uit.
Maar misschien eens navragen, kan interessant zijn
Hallo is de 18 sound E21LW1400 niet wat voor je.
heb er zelf 2 elk in een 250 liter gesloten behuizing met op elke woofer een hypec hs500.
dit gaat mooi laag en strak, kan deze woofer goedkoop aan je leveren.