Gelukkig heb ik al een complete en werkende set spullen
Wordt vervolgd...
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Wat dat precies inhoudt moet ik nog uitzoeken (Barry2001 schreef:Leuk! Misschien een buizentrapje uit?
Ik ga het wel proberen heel netjes te doen, maar het wordt in ieder geval niet van datzelfde hout. Waarschijnlijk wordt het door en door zwart mdf. Natuurlijk wordt de vormgeving wel zo, dat het (hopelijk) goed bij elkaar past.ray5150 schreef:Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat daar ook zo'n ubergeil houten kastje onmheen komt...
Ja, ik zou wel even de draden twisten als ze wat langer worden, dan voorkom je dat er eventueel storing wordt opgepikt van andere onderdelen in de CD-speler.Arno schreef:Of er buizen inkomen, daar moet ik me nog even in verdiepen.
Ik heb wel al een vraag over de controller. De schakelaartjes voor de bediening, die zitten gesoldeerd met 4 pootjes. Voor zover ik het kan zien zijn er telkens maar 2 pootjes verbonden. En dan wel 1 met een gemeenschappelijke gnd, en 1 met de overeenkomstige 'datalijn'. Zie ik dat goed? En kan ik die schakelaartjes gewoon los solderen en dan met draadjes verlengen naar een andere locatie op het front van de behuizing?
Deze drive spuugt het schijfje wel iets verder uit, maar ik weet niet precies hoeveel. Het front zou 19 mm dik zijn, maar ik kan dat aan de achterkant ter plaatse van de drive wegfrezen.hannesie schreef:Heb je al gemeten hoeveel centimeter de cd er uit steekt als hij uit wordt geworpen?
De dikte van het front kan ik zo niet inschatten maar het is weer een uniek stukje audio-vormgeving.![]()
![]()
De Pioneer DVD Slot-in die ik had, ging net 2,5 cm naar buiten.
Je nooduitworp of normale uitworp knop, ga je die nog gebruiken, ik zie geen knopje daarvoor
Een zwarte knop of in de kleur van de kast met geen of nauwelijks een verhoging of licht bol zou kunnen.Arno schreef:De gewone eject knop is er idd nog niet. Maar je weet hoe ik daar over denk; als het niet in het ontwerp past, dan gaat het aan de achterkant
Arno schreef:Idee nr. 1 had iets teveel weg van een schoenendoos.
Nr. 2:

Veel details zitten er niet in de versterker. De pootjes worden hetzelfdedre schreef:kun je niet wat meer details van de versterker terug brengen?
Waar heb je dat vandaan dan?hannesie schreef:Hoi Arno, nog een tipje voor het display, male stekkertjes.![]()
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 9#p1516499