Meetjig DeLuxe

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door cobaltjeh »

Indrukwekkend kastje :shock: , als die nu eens zo te bestellen waren.

Hoe je alles zo in netjes in het kastje gekregen hebt is me wel echt een raadsel. :)
Wel een grappig gebruik van die oude processorkoeling. :)
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door pvanlingen »

Leuke oplossing die 220uF elco's in de print als je niet genoeg ruimte hebt om ze rechtop te zetten. 8)
Paul.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door hannesie »

Fraai knutselwerkje, het lijkt wel vakwerk zeg. :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:


Had jij nog een slot A :?: da's bij de antiekhandel gehaald natuurlijk. :rock:
Laatst gewijzigd door hannesie op do 17 feb 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door SSassen »

Foei Peter! Jij mag niet meer meedoen, dit is toch geen DIY? Ziet er veels te gelikt uit. Zeg nu maar gewoon welke Chinese loonslaaf dit voor je in elkaar gezet heeft. Aan de andere kant opende je dit topic in 2007 dus heb je wel alle tijd gehad om de puntjes op de i te zetten. Chapeau!

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Gediplomeerd kabelfluisteraar
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door Leeuwarden »

Mooi!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door Pjotr »

Dank allen, maar ieder zijn vak natuurlijk :-$ Dacht, ik zit hier nu al jaren mee te lullen, dus laat ook maar eens wat laten zien :mrgreen:
cobaltjeh schreef:
Hoe je alles zo in netjes in het kastje gekregen hebt is me wel echt een raadsel. :)
Is toch een kwestie van passen en meten en goed mikken. En nee, ze zijn niet te bestellen :mrgreen: Ben blij dat het in elkaar zit.
SSassen schreef:
Foei Peter! Jij mag niet meer meedoen, dit is toch geen DIY? Ziet er veels te gelikt uit.
Wat nu??? Mogen we alleen nog gelikte speakerkasten laten zien :lol: ;)

Alles is gewoon noeste huisvlijt hoor met gewoon DHZ gereedschap incl. het frontje. Jij beschikt nog over een draaibank en een freesbank. Als ik de gaatjes netjes op de X-Y tafel op de freesbank had kunnen boren en de profieltjes had kunnen frezen was het nog strakker geworden.

En lang mee bezig geweest? Valt eigenlijk wel mee. Ben er eind december een week mee bezig geweest en nog 4 weekends. Kwestie van niet lullen maar poetsen :twisted: :lol:

En dan nu op naar het volgende op de stack: De sub af en de PC speakers.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door Kappa7 »

Hoi Peter,

Mooi kastje geworden zo.
Net stukje huisvlijt.

Groetjes George
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Meetjig DeLuxe

Bericht door Pjotr »

En hier nog even een plaatje met het meetampje aan het werk voor het opmeten van de responsie van de Fountek NeoCD1.0 tweeter voor mijn PC speakers. Het versterker kastje is vrijwel even groot als de E-MU Tracker Pre USB geluidskaart.
Opstelling.jpg
Plaats reactie