Hoe je alles zo in netjes in het kastje gekregen hebt is me wel echt een raadsel.
Wel een grappig gebruik van die oude processorkoeling.
Moderator: Beheerdersteam
Is toch een kwestie van passen en meten en goed mikken. En nee, ze zijn niet te bestellencobaltjeh schreef:Hoe je alles zo in netjes in het kastje gekregen hebt is me wel echt een raadsel.![]()
Wat nu??? Mogen we alleen nog gelikte speakerkasten laten zienSSassen schreef:Foei Peter! Jij mag niet meer meedoen, dit is toch geen DIY? Ziet er veels te gelikt uit.