Boerenterprise schreef:Ziet er goed uit Hans!
Welke afstand heb je nu gebruikt?
M.v.g.
Chris
Uiteraard jouw advies gevolgd,

het is inderdaad makkelijk te doen wanneer je op een afstand van ongeveer 50 60 cm, het verdeeld erg mooi zeker als je goed licht hebt gaat dat goed.
@ Barry2001
Het is niet nodig dit nog een keer overnieuw te doen, ik had de kanten afgeplakt, net als de uitsparing voor de luidsprekers. Juist op die randen zie je hoe goed het structuurverf op de ondergrond zit, en daar kan ik vrij makkelijk een correctie op uitvoeren. Het is denk ik ook belangrijk wanneer je de tape verwijderd, nu heb ik het vrij snel gedaan met de ervaring van andere verftypes, maar ik denk dat het beter is met deze verf dat het wat harder is, dan "staat" het beter als je de tape weghaalt.
@ DragoSz
De laatste laag afwerk lak komt er nog overheen, ik moet nog licht schuren en de kast zelf definitief aflakken.
