Echter
Maak ik een denkfout als ik deze weerstand opmeet (van maximaal naar minimaal) en dan een weerstand plaats die het toelaat om te schakelen op bijv. 5mV?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Tuurlijk, antwoord zullen jullie en snel een beetje!b_force schreef:1e bericht geplaatst om vr feb 11, 2011 22:07.
Jij verwacht dat binnen een dag berichten zijn?![]()
Klopt en klopt. 2 van de 3 pootjes zitten aan elkaar EN er zit een serie weerstand aan (waarde moet ik even opzoeken).Ah!buis schreef:Zou best 's kunnen dat twee van de drie pootjes aan elkaar zitten en dat het gewoon een instelbare weerstand is.
Als je ermee van 100 naar 10mV kunt regelen zit er een weerstand van 100k in serie.
Wel in de Verenigde Staten van Engeland. Daar kost 'ie meestal 75 pond ex. verzendkosten.Henkjan schreef:is dat niet op ons continent te krijgen?
EDIT:MichaelB schreef:Et avec une nouvelle résisteurHet werkt wel/niet.
Wel, omdat de versterker nu idd. wat zachter kan staan en niet, omdat ik eigenlijk vind dat het nog wel ietsje zachter zou mogen. Het is wel okee, maar stel nou dat we het geluid een keer nog wat zachter zouden willen
Ik bedacht me dat het eigenlijk handiger zou zijn als ik een RCA selector met afstandsbediening gekozen zou hebben (en die zijn er)
Goh!Ah!buis schreef:Zeg Michael, 't is niet resisteur maar resistance![]()
Geen idee, dat ga ik vanavond even proberen!Ah!buis schreef:En 't ja,had ik het niet gedacht,te weinig gevoelig ook met grotere weerstand![]()
Zou ie het nog doen zonder weerstand![]()
Anne