Gr Daan
CSS Markaudio vloerstander
Moderator: Beheerdersteam
Re: CSS Markaudio vloerstander
Goed gelukt! Je eerdere linkje naar het filter (een pdf-bestand bij oaudio) is dood. Heb je uiteindelijk het filter van de Mark Start kit gebruikt?
Re: CSS Markaudio vloerstander
Bedankt voor de complimenten
Dat is inderdaad zo. Hoewel er ruimte is voor verbetering denk ik. Desalniettemin Klinkt het mooi helder.jnijboer schreef:Goed gelukt! Je eerdere linkje naar het filter (een pdf-bestand bij oaudio) is dood. Heb je uiteindelijk het filter van de Mark Start kit gebruikt?
Re: CSS Markaudio vloerstander
Net voor de gein 3 nummer door elkaar heen gedraaid en dat ging best wel lekker. Je kon op eigenwijze kiezen welk nummer je in detail wilde horen. Wat mij op zich wel een beetje verbaasde 
Re: CSS Markaudio vloerstander
Dan mag want soms volg ik mezelf ook niet helemaal
Dan zal ik een poging ondernemen om het helder uit te leggen.
Men neemt 3 liedjes en een stel oren. Dan draait men de 3 nummers tegelijk af. Vervolgens kan men, mits een beetje gefocust. De nummers er goed uit oppikken. Mits je weet welke tonen van welk nummer zijn.
Beetje rare uitleg maar het lijk voor mij wel helder zo.
En dan nog iets goeds: De rare golfen van pijnlijk geluid zijn weg
De hele woonkamer (inhoud niet de muren) is 90 graden gedraaid zodat ze niet meer in een lange tunnel spelen.
En omdat ze nu dichterbij staan en dichter bij de muur hoeven ze ook niet zo hard om alles in detail te horen en is het laag verbetert.
Dan zal ik een poging ondernemen om het helder uit te leggen.
Men neemt 3 liedjes en een stel oren. Dan draait men de 3 nummers tegelijk af. Vervolgens kan men, mits een beetje gefocust. De nummers er goed uit oppikken. Mits je weet welke tonen van welk nummer zijn.
Beetje rare uitleg maar het lijk voor mij wel helder zo.
En dan nog iets goeds: De rare golfen van pijnlijk geluid zijn weg
De hele woonkamer (inhoud niet de muren) is 90 graden gedraaid zodat ze niet meer in een lange tunnel spelen.
En omdat ze nu dichterbij staan en dichter bij de muur hoeven ze ook niet zo hard om alles in detail te horen en is het laag verbetert.
Re: CSS Markaudio vloerstander
Speel jij dan je muziek via de computer, ik kan alleen maar met de computer meerdere dingen tegelijkertijd afspelen, of bijvoorbeeld via de TV kaart muziek en dan via Mediamonkey een Cd beluisteren en dan via een ander programma b.v. een Wav bestand, anders lijkt het mij onmogelijk
Met een CD speler kan dit nooit lukken en een standaard versterker met ingangsselectie.
Met een CD speler kan dit nooit lukken en een standaard versterker met ingangsselectie.
Re: CSS Markaudio vloerstander
3 youtube filmpjes van redelijk goede kwaliteit.
Met 3 cd spelers lukt het ook wel. Moet je alleen wel alles aan elkaar knuppen voor de versterker
Met 3 cd spelers lukt het ook wel. Moet je alleen wel alles aan elkaar knuppen voor de versterker
Re: CSS Markaudio vloerstander
Jij doet rare dingen met muziek
, geen wonder dat je oren tuiten

Re: CSS Markaudio vloerstander
Ja ik vind het ook knap dat ik er 3 aan elkaar knup terwijl ik er geen heb

Re: CSS Markaudio vloerstander
ziet er goed uit
vooral dat ''neppe hout'' effect, is dat een beetje makkelijk te doen of moet je het echt wel even een paar keer oefenen.
Re: CSS Markaudio vloerstander
Het is in 1 keer te doen, maar je bent heel lang bezig om over een mooie gelijke laag op te krijgen. want je sleept namelijk van boven naar onder. Maar ik vraag me af of er nog veel beits op terpentine basis te krijgen is. Het effect is trouwens nog niet klaar want hij staat nog steeds maar in laag 1 van 3.
