CSS Markaudio vloerstander

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door Mphus »

Ze staan er erg mooi bij!! :!:

Gr Daan
jnijboer
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 1:03
Locatie: Tijnje

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door jnijboer »

Goed gelukt! Je eerdere linkje naar het filter (een pdf-bestand bij oaudio) is dood. Heb je uiteindelijk het filter van de Mark Start kit gebruikt?
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door DragoSz »

Bedankt voor de complimenten :mrgreen:
jnijboer schreef:
Goed gelukt! Je eerdere linkje naar het filter (een pdf-bestand bij oaudio) is dood. Heb je uiteindelijk het filter van de Mark Start kit gebruikt?
Dat is inderdaad zo. Hoewel er ruimte is voor verbetering denk ik. Desalniettemin Klinkt het mooi helder.
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door DragoSz »

Net voor de gein 3 nummer door elkaar heen gedraaid en dat ging best wel lekker. Je kon op eigenwijze kiezen welk nummer je in detail wilde horen. Wat mij op zich wel een beetje verbaasde :D
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door JvS »

Ik volg je niet helemaal geloof ik...
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door DragoSz »

Dan mag want soms volg ik mezelf ook niet helemaal 8-[

Dan zal ik een poging ondernemen om het helder uit te leggen.

Men neemt 3 liedjes en een stel oren. Dan draait men de 3 nummers tegelijk af. Vervolgens kan men, mits een beetje gefocust. De nummers er goed uit oppikken. Mits je weet welke tonen van welk nummer zijn.

Beetje rare uitleg maar het lijk voor mij wel helder zo.

En dan nog iets goeds: De rare golfen van pijnlijk geluid zijn weg :mrgreen:
De hele woonkamer (inhoud niet de muren) is 90 graden gedraaid zodat ze niet meer in een lange tunnel spelen.
En omdat ze nu dichterbij staan en dichter bij de muur hoeven ze ook niet zo hard om alles in detail te horen en is het laag verbetert.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door hannesie »

Speel jij dan je muziek via de computer, ik kan alleen maar met de computer meerdere dingen tegelijkertijd afspelen, of bijvoorbeeld via de TV kaart muziek en dan via Mediamonkey een Cd beluisteren en dan via een ander programma b.v. een Wav bestand, anders lijkt het mij onmogelijk :mrgreen:

Met een CD speler kan dit nooit lukken en een standaard versterker met ingangsselectie.
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door DragoSz »

3 youtube filmpjes van redelijk goede kwaliteit.

Met 3 cd spelers lukt het ook wel. Moet je alleen wel alles aan elkaar knuppen voor de versterker :wink:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door hannesie »

Jij doet rare dingen met muziek :lol: :lol: , geen wonder dat je oren tuiten :P :P
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door DragoSz »

Ja ik vind het ook knap dat ik er 3 aan elkaar knup terwijl ik er geen heb :lol: 8)
Dude
Berichten: 142
Lid geworden op: za 05 mar 2011, 9:53
Locatie: Amersfoort

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door Dude »

ziet er goed uit :o vooral dat ''neppe hout'' effect, is dat een beetje makkelijk te doen of moet je het echt wel even een paar keer oefenen.
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS Markaudio vloerstander

Bericht door DragoSz »

Het is in 1 keer te doen, maar je bent heel lang bezig om over een mooie gelijke laag op te krijgen. want je sleept namelijk van boven naar onder. Maar ik vraag me af of er nog veel beits op terpentine basis te krijgen is. Het effect is trouwens nog niet klaar want hij staat nog steeds maar in laag 1 van 3.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”