Iedereen de nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Het is een nieuwjaar dus tijd voor een nieuw project. Lees vrijwel alles op dit forum en vind het een prachtige hobby. De Black Beauties hebben me ook verschrikkelijk doen verbazen wat voor moois je zelf kunt bouwen. Daarom dus hoogste tijd voor Project 2
Dit wordt een klein subje om me Black Beauties te ondersteunen.
Een W6-1139SG in GHP behuizing. De versterker Conrad 50watt komt in een aparte kamer omdat ik die plastic behuizing niet vertrouw
Spullen zijn allemaal binnen nu nog aan de slag gaan
Allereerst foto's:
De kast + tv meubel gaan wat naar links zodat de sub tussen de tv meubel en muur geplaatst kan worden. Dit heeft ook als voordeel dat de rechter speaker wat meer vrijheid heeft ( gordijn
