Is dat dan zo moeilijk te vinden, die info?
Lees de beschrijving:
klik Mooi maar braaf. Ik heb m zelf ook ooit overwogen... 25 jaar geleden. Er zijn in die tijd toch wel een paar alternatieven bijgekomen lijkt mij zo. Wat is er mis met de klank van de Benz die je hebt? Dat is toch een heel mooi element? Op die Duitse site staan nog wel wat aanbevelingen per prijsklasse.
Voor de Phonotrap is de PRO-JECT PHONO BOX Mk2 ook een optie. Graham Slee is ook mooi. Musical Fidelity. Ik wordt niet echt warm van Cambridge. Erg low-budget allemaal. Kijk ook eens naar een mooie 2e hands.
Het ligt er natuurlijk allemaal maar net aan wat je er aan uit kunt geven, maar je gaat niet voor een dubbeltje op de eerste rang terechtkomen met vinyl. De dingen die je opnoemt zijn mij allemaal net een beetje te goedkoop. Stel nou dat je iets meer uitgeeft... let op.

Verkoop je huidige draaitafel en koop deze
2eH Clearaudio Emotion, wordt geleverd inclusief satisfy arm en Aurum element voor €500
The wood body gives the Aurum Classic Wood warmth in the midrange, while retaining the speed, dynamics and musical excitement that Clearaudio cartridges are known for. Unlike the metal bodied Clearaudio cartridges which run almost 10 grams, the wood bodied cartridges run around 6 grams, making them compatible with virtually any tonearm.
Deze phono-pre:
Creek OBH15 phono 2eH €160
Musical Fidelity X-LPS 2eH €125. (zelf jarenlang gehad)
Dan heb je voor een paar honderd euro meer echt een heel mooi systeem dat er serieus goed uitziet en net zo goed klinkt. Echt 3 tot 4 klassen beter dan wat je had. En tzt upgradable is naar een echt goed element (>€300-€700).