Hoor je nu helemaal geen ruis, en zijn de oren nog wel getraind om dat te horen.
Zal ik het dan maar doen?
Ik heb al zoveel ervan gezien, maar nog nooit gehoord
Moderator: Beheerdersteam
Wip even langsIk heb al zoveel ervan gezien, maar nog nooit gehoord
Na zo'n klusje is het vast een rommeltje op je werkbank, opruimen?cve schreef:Wat zal ik nu eens gaan doen?![]()
Groet, Co
Understatement van 2011Na zo'n klusje is het vast een rommeltje op je werkbank, opruimen?
Je wilde toch ook een paar nieuwe luidsprekers gaan bouwen?cve schreef:Wat zal ik nu eens gaan doen?![]()
we zullen 't door de vingers zienknuisje schreef:Het ziet er als altijd weer bijzonder fraai uit en net op tijd voor de verkiezing van de versterker van het jaar.
Ik weet het wel, gewoon GENIETENcve schreef:Wat zal ik nu eens gaan doen?![]()
Groet, Co
Misschien een mooi CD-loopwerk en een DAC in gelijkende behuizingencve schreef:Wat zal ik nu eens gaan doen?![]()
Groet, Co
Dat je dan nog wel de ruis hoortik heb het toppic nog eens doorspit maar vind het schema niet waar je op doelt(wat wil je-62 jaar )
Dit is een citaat van Jos van Eijndhoven uit de beschrijving van de Relaixed. Het beviel en het bevalt me nog steeds. De Green Frog trouwens ookA damping resistor of for instance 47 or 100ohm is applied in each device as the only connection between the chassis and signal ground. (Preferrably nearby the chassis back plate and the audio connectors.) The direct earth-to-chassis connection provides required safety. The damping resistor avoids that significant stray currents can cycle between different devices through the power-ground cord and the signal ground connections. Note that 'official' XLR documents prescribe that it is best to make a hard-wired connection between the chassis and the signal-ground at the point of the chassis backplane. I agree that this is good for HF rejection, but it is -in my opinion-not a good strategy in combination with the presence of (unbalanced) cinch connectors.
Deze manier van aansluiten heb ik al meer toegepast en bevalt uitstekend.
hannesie schreef:Met mijn afstandsbediening kan ik hem op en neer laten gaan.