oke maar welke dan wel?k.p. schreef:Waarschijnlijk is pritex niet noodzakelijk. Een vorm van demping waarschijnlijk wel.
http://www.europe-audio.nl/Producten_c. ... oep_A_ID=8
Moderator: Beheerdersteam
oke maar welke dan wel?k.p. schreef:Waarschijnlijk is pritex niet noodzakelijk. Een vorm van demping waarschijnlijk wel.
hoezo dat dan?stefferke schreef:..... als ik die el 166 wil ga ik 17€ verzendkosten extra moeten betalen
je weet wel over welke shop ik heb hebHenkjan schreef:als demping kan je ook BAF oid gebruiken, dit dan bovenin de kast (achter de tweeter) aanbrengen (bv los oprollen en dan klem tussen de wanden).
hoezo dat dan?stefferke schreef:..... als ik die el 166 wil ga ik 17€ verzendkosten extra moeten betalen
Op de schema's hierboven staat een spoel van 0.27mH bij 0.7 mm aangegevenstefferke schreef:nu zit ik te twijfelen dat de kleine spoel welke waarde die moet hebben ik denk een van 0.27mH
Of het noodzakelijk is kan ik niet met zekerheid zeggen, daar zijn andere mensen voor hier.stefferke schreef:en welke soort van isolatie moet ik gebruiken
die pritex is dat echt noodzakelijk of verlies je er zoveel geluidskwaliteit mee (is een duur materiaal)
Jawel, kijk maar naar de "zaagtandjes"op de tekening.stefferke schreef:Edo heeft die pritex niet gebruikt zo te zien.
Vilt, ook wel ondertapijt geheten kun je bij de beter gesorteerde tapijthandel kopen, kost een paar euro per vierkante meter.stefferke schreef:en dat vilt wat is dat op europe-audio of moet ik dat ergens anders kopen?