Nu gaat het met sommige nummers niet goed: het nummer staat voor de volledige lengte op de cd, maar halverwege hoor je niks meer. Het staat niet goed op de cd, want als ik die op m'n pc beluister houdt ook daar de muziek op hetzelfde moment op. En dan komt het, als ik nog een set nummers brand gaat het met dezelfde nummers op hetzelfde punt mis. Luister ik naar diezelfde nummers vanaf de HD op m'n pc staan ze er wel volledig op.
Moeilijk om er iets van te zeggen natuurlijk, maar misschien herkend iemand het probleem? Wat ik ik kan doen is proberen een nieuwere versie van Nero te kopen
