Het duurt iets langer voordat hij klaar is...
Wou namelijk even het schermpje desolderen omdat ik hem eerst aan het bordje van de microcontroller had hangen, maar dit bleek met het ophangen toch niet handig..
Laat desolderen nou een van mijn slechtste dingen zijn

..
Schermpje naar de knoppen, dus nieuwe besteld via ebay dus duurt paar weekjes..
Want bij conrad wil je die schermpjes niet kopen

.
Dickbest is aan het verhuizen en de elektronica boer in hengelo wil ik hem ook niet kopen denk ik

.
Dus dan maar even geduld, tenzij iemand nog zo'n schermpje op de plank heeft liggen? (HD44780, 2x16 karakters).
Ik krijg namelijk nu vreemde letters in beeld..