Ai, dat verklaart dat gebibber weldre schreef:nee,want ik kom ze persoonlijk afhalen
all pruts 10
Moderator: Beheerdersteam
Re: all pruts 10
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: all pruts 10
Fishermans Friend?DragoSz schreef:Nu heeft Henkjan zeker een fishermans friend nodig aanstaande weekend
wat ik me kan herinneren valt Dre in een totaal andere categorie, noemde jij 'm nou niet laatst een....
DragoSz schreef:Kan dat met een usb-stickje?hannesie schreef:Het kan best zijn dat ik ook langs kom,.................................. als de koffie goed is.
Dan neem ik wel een USB sticky mee voor de TOUCH.Dan hoef ik mijn dvd speler ook niet mee te zeulen
![]()
Als je zo vervelend blijft doen ken je ook gewoon niet komen hoordre schreef:Het kan best zijn dat ik ook langs kom,.................................. als de koffie goed is.(wat zonde zou zijn zonder zo'n lekkere vervelende zeurzak
)
Re: all pruts 10
Dat is dat snoepje met die reclame waar mannen zogenaamd van gaan huilen 
Niet een Bijnaam voor dre
Niet een Bijnaam voor dre
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: all pruts 10
Ik ben benieuwd waar dit toe dient ?
Het ziet er wel strak uit, wat is je bedoeling met deze constructie??
Het doet mij denken aan een idee voor een rechte wand te compenseren, en dat komt mij bekend voor.
Ik vind het wel positief

Het ziet er wel strak uit, wat is je bedoeling met deze constructie??
Het doet mij denken aan een idee voor een rechte wand te compenseren, en dat komt mij bekend voor.
Ik vind het wel positief
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: all pruts 10
sehr schön...vooral die WWWWWW-constructie
Komt daar nog een tekst en uitleg? Ah toe!
Komt daar nog een tekst en uitleg? Ah toe!
Re: all pruts 10
tekst en uitleg ook nog?
het kan geen kwaad en is een proef,of dit redelijk simpel te maken is.
dit ga ik namelijk toepassen in de middentoner van de termino.
het kan geen kwaad en is een proef,of dit redelijk simpel te maken is.
dit ga ik namelijk toepassen in de middentoner van de termino.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: all pruts 10
Zo te zien is je opzet dan geslaagd. Het ziet er in ieder geval niet ingewikkeld uit. Maar gaat het ook werken. Het lijkt mij erg symmetrisch toe...
Re: all pruts 10
Door de "regelmaat" is het maar voor 1 frequentie gebied lijkt mij, als je dus meer onregelmatigheden hebt zou je meer frequentie kunnen dempen.
Regelmaat is toch niets voor jou
Regelmaat is toch niets voor jou
Re: all pruts 10
ook de bodem doe ik zo en aan de zijwanden demping,en wat wol in de kast.Leeuwarden schreef:Zo te zien is je opzet dan geslaagd. Het ziet er in ieder geval niet ingewikkeld uit. Maar gaat het ook werken. Het lijkt mij erg symmetrisch toe...
tevens komen er nog 2 bracings in,waarschijnlijk iets van een ruit vorm.
maar uiteraard zal ik de negatieve aanmerkingen van jullie niet negeren
iemand nog advies voor de plaats van de poort?
Re: all pruts 10
Ben benieuwd. Dat is geen demping maar een soort van diffuser. Dat doet heel weinig op de frequenties waar het om gaat (tot zeg 10 KHz). Nou ja het verstevigt de wand enigszins 
Re: all pruts 10
dat is in ieder geval een feit!Nou ja het verstevigt de wand enigszins
het lijkt mij in ieder geval beter als een vlakke achterwand!
zou het werkinggebied te berekenen zijn?
Re: all pruts 10
Vast wel. Denk dat de diepte van de groeven toch wel minimaal iets van een kwart van de golflengte moet zijn om effectief te zijn. Anders is het meer een ruw oppervlak voor geluid wat evengoed weerkaatst. Zacht mosrubber dempt denk ik meer in dat soort strookjes, dat neemt ook flink energie op. Hout doet dat niet.
Re: all pruts 10
dan zou ik eigenlijk nog zo`n kastje moeten maken,maar dan `gewoon`opbouwen.
en een vrijwilliger voor het meten vinden.
op zich wel een leuk plan!
en een vrijwilliger voor het meten vinden.
op zich wel een leuk plan!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: all pruts 10
Jadre schreef:tekst en uitleg ook nog?
het kan geen kwaad en is een proef,of dit redelijk simpel te maken is.
dit ga ik namelijk toepassen in de middentoner van de termino.
maar 't idee is duidelijk hoor
In de meterkast, dat schijnt erg goed te werken, probeer het maar eensdre schreef:iemand nog advies voor de plaats van de poort?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: all pruts 10
Dat hangt er helemaal van af wie je in die kast aantreft en of de desbetreffende persoon uit de kast wil komen... 
Re: all pruts 10
Leeuwarden schreef:Dat hangt er helemaal van af wie je in die kast aantreft en of de desbetreffende persoon uit de kast wil komen...
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- Dracoplasm
- Berichten: 128
- Lid geworden op: wo 16 jun 2010, 16:18
- Locatie: Groningen
Re: all pruts 10
vandaag de baffles gefreesd en de bracing er in gemaakt.
de eerste was perfect en bij de 2e is de mal waarschijnlijk iets verschoven
dat gat is iets groter........
ook het gat voor de br-poort in de achterzijde gemaakt,dat was een makkie want ik had precies die gatzaag liggen!
de eerste was perfect en bij de 2e is de mal waarschijnlijk iets verschoven
dat gat is iets groter........
ook het gat voor de br-poort in de achterzijde gemaakt,dat was een makkie want ik had precies die gatzaag liggen!
