Waar online freesjes kopen?
Moderator: Beheerdersteam
Waar online freesjes kopen?
Weet iemand een goeie webshop in België of Nederland om freesjes te kopen voor in de bovenfrees?
-
SpikyTim
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
defrezenshop.nl
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.
(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)
Zeer recent nog besteld en binnen de 1,5 weken lagen de freesjes voor de deur. Ook zijn de prijzen zeer eerlijk.
(ps: ik woon te meeuwen dus voor jou zou de verzendtermijn hetzelfde moeten zijn)
- Rademakers
-
SpikyTim
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Daarom dat ik dus zei dat de prijzen eerlijk zijn.Henkjan schreef:ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde
Lijkt me dat voor de gewone hobby-ist deze frezen zeer geschikt zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die een minimum prijs van 30€ per frees over hebben. Tenzij ze echt veel frezen natuurlijk.
Ik heb ook enkele jaren in Meeuwen gewoond. Mijn vriendin is van Meeuwen.SpikyTim schreef:defrezenshop.nl
Ja, het kan hoogstens enkele minuten schelen kwa verzending he.
Net wat ik zoek dus.Henkjan schreef:ze zitten kwa kwaliteit in zeg maar het middensegment, verre van goedkope bagger, maar de top is het ook niet; prijs/kwaliteit is dik in orde
Ze worden niet zo heel erg intensief gebruikt maar ze moeten wel nauwkeurig frezen. Geen gehakkel en frezen die na 20cm al bot zijn.
EDIT: de keuze is wel heel erg beperkt vind ik.
Laatst gewijzigd door rho op vr 28 nov 2008, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je vergelijkt met frezen in vol hout misschien wel ja, maar als je vergelijkt met frezen in MDF met een zeer goedkoop freesje, blijven de wat duurdere toch langer scherp.richard schreef:In MDF gaan ook de beste freesjes snel naar hun eind. De lijm in het materiaal is blijkbaar funest,CarloPJB schreef:Als je `n bepaalde maat echt veel gaat gebruiken zou ik toch voor `n duurdere gaan.Deze blijven toch aanmerkelijk langer scherp.