Elektor Audio Special 5, auteurs gezocht
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Elektor Audio Special 5, auteurs gezocht
Beste forumleden,
Namens Elektor ben ik wederom eindredacteur voor de rond December te verschijnen vijfde editie van de Audio Special. De Audio Special zal netzoals afgelopen jaren een aantal ontwerpen bevatten voor zelfbouw audio. Hierbij komt een zo breed mogelijk scala aan ontwerpen aan bod; met zowel halfgeleiders als buizen en luidsprekerontwerpen variëerend van eenvoudig tot redelijk complex.
Voor deze Audio Special zijn we op zoek naar auteurs die een goed onderbouwd artikel kunnen schrijven over een zelfbouw ontwerp. Hieronder in 't kort de eisen die worden gesteld aan een dergelijk artikel:
- De auteur is de Nederlandse taal goed machtig en kan een helder en voor de lezer goed te begrijpen artikel schrijven.
- In dit artikel dien je je ontwerp duidelijk en goed onderbouwd te omschrijven zodat duidelijk wordt wat de insteek is van de ontwerper, welke keuzes zijn gemaakt en hoe uiteindelijk dit alles is uitgewerkt.
- Uiteraard dien je je ontwerp te staven met meetgegevens, duidelijke schema's of bouwtekeningen en duidelijke foto's.
- Het artikel dient pakweg 3 á 4 pagina's te beslaan en moet aangeleverd worden als tekst zonder opmaak in Word formaat.
- De deadline voor het inleveren van het artikel ligt op 1 augustus.
Natuurlijk zal ik gedurende de rit de auteurs met raad en daad bijstaan en zo nodig bijsturen of e.e.a. bijschaven, uiteraard gebeurt dit alles in overleg.
Interesse? Ik ben bereikbaar via PB of email op ssassen(at)hardwareanalysis(dot)com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Namens Elektor ben ik wederom eindredacteur voor de rond December te verschijnen vijfde editie van de Audio Special. De Audio Special zal netzoals afgelopen jaren een aantal ontwerpen bevatten voor zelfbouw audio. Hierbij komt een zo breed mogelijk scala aan ontwerpen aan bod; met zowel halfgeleiders als buizen en luidsprekerontwerpen variëerend van eenvoudig tot redelijk complex.
Voor deze Audio Special zijn we op zoek naar auteurs die een goed onderbouwd artikel kunnen schrijven over een zelfbouw ontwerp. Hieronder in 't kort de eisen die worden gesteld aan een dergelijk artikel:
- De auteur is de Nederlandse taal goed machtig en kan een helder en voor de lezer goed te begrijpen artikel schrijven.
- In dit artikel dien je je ontwerp duidelijk en goed onderbouwd te omschrijven zodat duidelijk wordt wat de insteek is van de ontwerper, welke keuzes zijn gemaakt en hoe uiteindelijk dit alles is uitgewerkt.
- Uiteraard dien je je ontwerp te staven met meetgegevens, duidelijke schema's of bouwtekeningen en duidelijke foto's.
- Het artikel dient pakweg 3 á 4 pagina's te beslaan en moet aangeleverd worden als tekst zonder opmaak in Word formaat.
- De deadline voor het inleveren van het artikel ligt op 1 augustus.
Natuurlijk zal ik gedurende de rit de auteurs met raad en daad bijstaan en zo nodig bijsturen of e.e.a. bijschaven, uiteraard gebeurt dit alles in overleg.
Interesse? Ik ben bereikbaar via PB of email op ssassen(at)hardwareanalysis(dot)com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- scanspeakman
Re: Elektor Audio Special 5, auteurs gezocht
Heer Sassen,
Mag ik mijzelf nog steeds in december weer een mooi blad kado doen of komt de special later dit jaar? En kan je mogelijk al een tip van sluier oplichten wat we mogen verwachten?
Scanspeakman
Mag ik mijzelf nog steeds in december weer een mooi blad kado doen of komt de special later dit jaar? En kan je mogelijk al een tip van sluier oplichten wat we mogen verwachten?
Scanspeakman
http://www.elektor.nl/products/magazine ... 7075.lynkx
En het voorwoord: Zie ik dat nu goed?, Staat Edo's Low budget Vloerstaander er ook in? Da's leuk! die heb ik ook.
En het voorwoord: Zie ik dat nu goed?, Staat Edo's Low budget Vloerstaander er ook in? Da's leuk! die heb ik ook.
- RobertD
- Contacteer:
Gelijk maar eens besteld. (die van vorig jaar ben ik tijdens de verhuizing kwijtgeraakt...
ook nummer 5 gaat deze kant op
Ondanks dat het elk jaar moeilijk is om goede auteurs te vinden ben ik altijd blij dat dit initiatief kan blijven bestaan!
Thumbs up!
Ondanks dat het elk jaar moeilijk is om goede auteurs te vinden ben ik altijd blij dat dit initiatief kan blijven bestaan!
Thumbs up!
- Vinculum
- Contacteer:
Leuk! Nog nooit aangeschaft maar volgens mij zijn een aantal foto's van de BVS van mij... Dus deze gaat wel gekocht worden.
- SSassen
- Contacteer:
Wat? Ga jij gauw je mond met zeep wassen!Vinculum schreef:Leuk! Nog nooit aangeschaft maar volgens mij zijn een aantal foto's van de BVS van mij... Dus deze gaat wel gekocht worden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Eindredacteur Elektor Audio Special
- Vinculum
- Contacteer:
Niet dan? Tijdje geleden vroeg HenkJan of ik mijn bouwfoto's van de BVS wilde sturen voor een artikel in de Audiospecial. Maar niet dus? Heb je niet een PDFje van dit artikel?
- SSassen
- Contacteer:
Het ging mij om het stukje 'nog nooit aangeschaft' ...Vinculum schreef:Niet dan? Tijdje geleden vroeg HenkJan of ik mijn bouwfoto's van de BVS wilde sturen voor een artikel in de Audiospecial. Maar niet dus? Heb je niet een PDFje van dit artikel?
Met vriendelijke groet,
- Vinculum
- Contacteer:
Whoops! Sorry. Dan ben ik idd toch schuldig. Maar als je dat PDFje hebt hoef ik hem nog steeds niet te kopen... 
- SSassen
- Contacteer:
Je begrijpt natuurlijk dat ik je geen PDF ga sturen van een (artikel uit de) Audio Special die nog niet eens in de winkel ligt, ik stel voor dat je 'm gewoon aanschaft.Vinculum schreef:Whoops! Sorry. Dan ben ik idd toch schuldig. Maar als je dat PDFje hebt hoef ik hem nog steeds niet te kopen...
Met vriendelijke groet,
- Vinculum
- Contacteer:
Dit was natuurlijk een grap! Ik zal hem deze keer zeker aanschaffen!
- RobertD
- Contacteer:
En volgende keer ook hèVinculum schreef:Dit was natuurlijk een grap! Ik zal hem deze keer zeker aanschaffen!
- Vinculum
- Contacteer:
Nou hij is deze keer in ieder geval besteld! Als er de volgende keer weer foto's van mij in staan dan koop ik hem weer... 
- MechanicalAnimal
Heey wat leuk zeg
ik gaat 'm ook bestellen...zeker die #5......misschien bestel ik #2 en #3 ook nog wel
de Solo 201 van Geenius heb ik bij hem thuis gezien (niet gehoord) toen ik mijn tweets en mids ging halen bij 'm. Hele fraaie luidspreker om te zien.
Ben heel benieuwd naar de rest van de projecten, leuk leesvoer op de donkere koude winteravonden.
ik gaat 'm ook bestellen...zeker die #5......misschien bestel ik #2 en #3 ook nog wel
de Solo 201 van Geenius heb ik bij hem thuis gezien (niet gehoord) toen ik mijn tweets en mids ging halen bij 'm. Hele fraaie luidspreker om te zien.
Ben heel benieuwd naar de rest van de projecten, leuk leesvoer op de donkere koude winteravonden.
Qua versterkers staan er alleen maar buizen in. Beetje spijtig.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Dat was vorige keren ook ongeveer zosietse schreef:Qua versterkers staan er alleen maar buizen in. Beetje spijtig.
Is er een andere manier dan?sietse schreef:Qua versterkers staan er alleen maar buizen in. Beetje spijtig.
Maar tegenwoordig ook gitaarversterkers. Daarmee was ik vorig jaar de eerste geloof ik.
Ik ben wel van plan om voor de volgende aflevering een sappig artikel te schrijven, beviel me heel goed, en Elektor ook geloof ik..
Ik ben wel van plan om voor de volgende aflevering een sappig artikel te schrijven, beviel me heel goed, en Elektor ook geloof ik..
- Leeuwarden
MechanicalAnimal schreef:de Solo 201 van Geenius heb ik bij hem thuis gezien (niet gehoord) toen ik mijn tweets en mids ging halen bij 'm. Hele fraaie luidspreker om te zien.
Het huis van Tony Gee is een erg foute plek om te zijn als je van luidsprekers houdt. Ik ben dan ook maar snel weer weggegaan
Eens kijken of ik vanmiddag nummer 5 kan toevoegen aan de verzameling!
- MechanicalAnimal
opzekers!Leeuwarden schreef:MechanicalAnimal schreef:de Solo 201 van Geenius heb ik bij hem thuis gezien (niet gehoord) toen ik mijn tweets en mids ging halen bij 'm. Hele fraaie luidspreker om te zien.
Het huis van Tony Gee is een erg foute plek om te zijn als je van luidsprekers houdt. Ik ben dan ook maar snel weer weggegaan![]()
Eens kijken of ik vanmiddag nummer 5 kan toevoegen aan de verzameling!
En wat een weergaloze set staat er ook zeg. Toen ik de drivers voor de Galactica's ging halen speelde er net een set luidsprekers voor een klant, "simpel" 2 wegje met 2 passieve radiators, avalon/soup-achtige zuil, super mooi klinkend systeem. Het leuke is dat je dan zelfs lekker naar muziek kunt luisteren die je zelf nóóit op zou zetten.
ontopic: Audio Special 5 heb ik op mijn lijstje toegevoegd voor onder de boom, hopen dat de kerstman 'm ken vinden