ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke datum schikt jou het beste?

Peiling eindigde op di 18 jan 2011, 18:44

21 mei
2
3%
28 mei
8
14%
maakt mij geen bal uit
47
81%
ik kan beiden niet
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door jeroen_d »

Even opnieuw gestart met poll, goede suggestie van b_force.

Edit: poll is beëindigd. De datum werd vastgelegd op 28 mei.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door hannesie »

Hier verzet ik een vakantie voor!! :mrgreen:

Ik heb al het hele jaar vakantie :lol: :lol: :lol:

Ik ga dit voorlopig voor beide dagen blokkeren voor andere activiteiten.
Gebruikersavatar
KoenVW
Berichten: 400
Lid geworden op: vr 09 feb 2007, 23:03
Locatie: De Bilt

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door KoenVW »

Ik had een ideetje, ik zit op een beeld-licht en geluidsopleiding, zouden jullie het goed/leuk vinden als ik een videoverslagje hierover maak? Dan kan dan gebruikt worden als promotie voor het forum, en zelfbouw audio in het algemeen. En ik kan het weer in mijn portofolio zetten. Ik hoor het wel of jullie dit wat vinden!

gr,
Koen van Wijk
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Marp »

Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee! 8)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door dre »

en als je mij maar met rust laat! :wink:
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door SARK »

Marp schreef:
Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee! 8)
:twisted: :rock:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door b_force »

Marp schreef:
Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee! 8)
Weet niet zo goed waar ik hier van moet vinden :-s [-X
Gebruikersavatar
KoenVW
Berichten: 400
Lid geworden op: vr 09 feb 2007, 23:03
Locatie: De Bilt

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door KoenVW »

dre schreef:
en als je mij maar met rust laat! :wink:
Ik moet het idee nog even uitwerken, maar wat ik nu in gedachten had was met dit filmpje duidelijk te maken aan mensen die weinig weten van zelfbouw-hifi waarom het zo leuk is. Een beetje promotionele film dus. Dus een paar vragen stellen aan echte audiofielen zou wel leuk zijn :D

Aan de gene die dat zouden willen dus :wink:
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door DragoSz »

b_force schreef:
Marp schreef:
Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee! 8)
Weet niet zo goed waar ik hier van moet vinden :-s [-X
Dat maakt niet uit want je kon toch al niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door b_force »

DragoSz schreef:
b_force schreef:
Marp schreef:
Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee! 8)
Weet niet zo goed waar ik hier van moet vinden :-s [-X
Dat maakt niet uit want je kon toch al niet :mrgreen:
ik kon niet? :-s

Ik kan juist op beide dagen!

(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door DragoSz »

b_force schreef:
Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker.

- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet :cry:


Mij maakt het iig nog geen bal uit.
:roll:
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door BertDB »

b_force schreef:
(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)
:rock:
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Ronkel »

xbake schreef:
b_force schreef:
(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)
:rock:
Dioot en ik waren afgelopen editie van plan Webfilter te demonstreren, wat een beetje mis liep. Misschien zijn we er komend jaar weer en kunnen we het dan demonstreren :)
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Vinculum »

Ik ben ook zeker van de partij!
Als het een beetje mee zit wil ik mijn SE KT88 buizenbak meenemen. Eventueel kan ik ook de miniDSP meenemen met een laptop. Komt er ook weer een workshop meten? Kan er gelijk een nieuwe video gemaakt worden... ;)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door b_force »

DragoSz schreef:
b_force schreef:
Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker.

- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet :cry:


Mij maakt het iig nog geen bal uit.
:roll:
Dat waren de opties die ik op gaf.....?
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door DragoSz »

Als je op beide dagen niet kunt kun je de conclusie trekken dat je niet kunt komen. Maar zo'n serieuze uitleg is toch niet nodig voor zo'n simpel grapje? :-#
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door b_force »

Ik zie geen grapje? :oops:

Het lijkt me wel relevant om te weten hoeveel mensen er niet kunnen.
Inmiddels lijkt het geen probleem, maar het zou kunnen dat een groot deel niet zou kunnen.
Dat is toch handig om te weten lijkt me?
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Mphus »

Ik zal het even proberen te verduidelijken:

Het is een kwestie goed lezen DragoSz :wink: :

B_forse Probeerde in het vorige (http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=12460)topic aan te geven dat het handiger was om een Poll te starten in verband met de datum daarbij gaf hij de volgende mogelijkheden aan (om in de poll te verwerken):
- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet :cry:
Daarbij heeft hij aan dat hij voor de volgende keuze gaat in die poll:
Mij maakt het iig nog geen bal uit.
Zo dan is dat ook weer even uit de wereld!

Groeten Daan
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Pjotr »

Dank Mphus dat je het even voor ons vertaalt. Is er gelukkig nog iemand die Bartiaans begrijpt :lol: ;)

En voor Bart die altijd overal een punt maakt:

"Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker."

Maak van de punt in deze zin even een dubbele punt. Dan is het voor de meesten geen punt meer.
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 19 nov 2010, 20:59, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door dre »

Pjotr schreef:
Dank Mphus dat je het even voor ons vertaalt. Is er gelukkig nog iemand die Bartiaans begrijpt :lol: ;)
wil begrijpen peter :lol:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door AatV »

Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Pjotr »

AatV schreef:
Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?

groet,
Aat
Als jij nu even een poll opzet met wat foto's?

Mijn keuze staat al vast: "Maakt mij geen bal uit".
Als Wowly er achteraf maar geen gezanik mee krijgt :roll: :lol:
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door DragoSz »

Pjotr schreef:
AatV schreef:
Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?

groet,
Aat
Als jij nu even een poll opzet met wat foto's?

Mijn keuze staat al vast: "Maakt mij geen bal uit".
Als Wowly er achteraf maar geen gezanik mee krijgt :roll: :lol:
Waarom kiezen? We nemen ze gewoon allemaal O:)
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Marp »

DragoSz schreef:
Waarom kiezen? We nemen ze gewoon allemaal O:)
Hee hee hey, we houden het wel beschaafd hè! [-( [-X
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Wowly »

De Bardame zal onze eigen Ankie zijn, de beheerdster van het centrum met wie ik al vele jaren een goede verstandhouding heb, en dat wil ik graag zo houden.

Voor geintresseerden: she's single.... EN ontzettend aardig!

Jan
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”