ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Even opnieuw gestart met poll, goede suggestie van b_force.
Edit: poll is beëindigd. De datum werd vastgelegd op 28 mei.
Edit: poll is beëindigd. De datum werd vastgelegd op 28 mei.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Hier verzet ik een vakantie voor!!
Ik heb al het hele jaar vakantie
Ik ga dit voorlopig voor beide dagen blokkeren voor andere activiteiten.
Ik heb al het hele jaar vakantie
Ik ga dit voorlopig voor beide dagen blokkeren voor andere activiteiten.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Ik had een ideetje, ik zit op een beeld-licht en geluidsopleiding, zouden jullie het goed/leuk vinden als ik een videoverslagje hierover maak? Dan kan dan gebruikt worden als promotie voor het forum, en zelfbouw audio in het algemeen. En ik kan het weer in mijn portofolio zetten. Ik hoor het wel of jullie dit wat vinden!
gr,
Koen van Wijk
gr,
Koen van Wijk
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee! 
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Marp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Weet niet zo goed waar ik hier van moet vindenMarp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Ik moet het idee nog even uitwerken, maar wat ik nu in gedachten had was met dit filmpje duidelijk te maken aan mensen die weinig weten van zelfbouw-hifi waarom het zo leuk is. Een beetje promotionele film dus. Dus een paar vragen stellen aan echte audiofielen zou wel leuk zijndre schreef:en als je mij maar met rust laat!
Aan de gene die dat zouden willen dus
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Dat maakt niet uit want je kon toch al nietb_force schreef:Weet niet zo goed waar ik hier van moet vindenMarp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!![]()
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
ik kon niet?DragoSz schreef:Dat maakt niet uit want je kon toch al nietb_force schreef:Weet niet zo goed waar ik hier van moet vindenMarp schreef:Als je belooft dat je de beelden óók deelt wanneer het achteraf wat minder verstaanbaar blijkt te zijn, lijkt me dat een prima idee!![]()
Ik kan juist op beide dagen!
(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
b_force schreef:Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker.
- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet
Mij maakt het iig nog geen bal uit.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
b_force schreef:(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Dioot en ik waren afgelopen editie van plan Webfilter te demonstreren, wat een beetje mis liep. Misschien zijn we er komend jaar weer en kunnen we het dan demonstrerenxbake schreef:b_force schreef:(ik hoorde trouwens gemompel van wat mensen over een DSP workshop ofzo?...)
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Ik ben ook zeker van de partij!
Als het een beetje mee zit wil ik mijn SE KT88 buizenbak meenemen. Eventueel kan ik ook de miniDSP meenemen met een laptop. Komt er ook weer een workshop meten? Kan er gelijk een nieuwe video gemaakt worden...
Als het een beetje mee zit wil ik mijn SE KT88 buizenbak meenemen. Eventueel kan ik ook de miniDSP meenemen met een laptop. Komt er ook weer een workshop meten? Kan er gelijk een nieuwe video gemaakt worden...
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Dat waren de opties die ik op gaf.....?DragoSz schreef:b_force schreef:Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker.
- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet
Mij maakt het iig nog geen bal uit.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Als je op beide dagen niet kunt kun je de conclusie trekken dat je niet kunt komen. Maar zo'n serieuze uitleg is toch niet nodig voor zo'n simpel grapje? 
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Ik zie geen grapje?
Het lijkt me wel relevant om te weten hoeveel mensen er niet kunnen.
Inmiddels lijkt het geen probleem, maar het zou kunnen dat een groot deel niet zou kunnen.
Dat is toch handig om te weten lijkt me?
Het lijkt me wel relevant om te weten hoeveel mensen er niet kunnen.
Inmiddels lijkt het geen probleem, maar het zou kunnen dat een groot deel niet zou kunnen.
Dat is toch handig om te weten lijkt me?
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Ik zal het even proberen te verduidelijken:
Het is een kwestie goed lezen DragoSz
:
B_forse Probeerde in het vorige (http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=12460)topic aan te geven dat het handiger was om een Poll te starten in verband met de datum daarbij gaf hij de volgende mogelijkheden aan (om in de poll te verwerken):
Groeten Daan
Het is een kwestie goed lezen DragoSz
B_forse Probeerde in het vorige (http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=12460)topic aan te geven dat het handiger was om een Poll te starten in verband met de datum daarbij gaf hij de volgende mogelijkheden aan (om in de poll te verwerken):
Daarbij heeft hij aan dat hij voor de volgende keuze gaat in die poll:- 21 Mei
- 28 Mei
- Maakt mij geen bal uit
- Ik kan beiden niet
Zo dan is dat ook weer even uit de wereld!Mij maakt het iig nog geen bal uit.
Groeten Daan
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Dank Mphus dat je het even voor ons vertaalt. Is er gelukkig nog iemand die Bartiaans begrijpt

En voor Bart die altijd overal een punt maakt:
"Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker."
Maak van de punt in deze zin even een dubbele punt. Dan is het voor de meesten geen punt meer.
En voor Bart die altijd overal een punt maakt:
"Even een POLL starten Jan, dat is wat makkelijker."
Maak van de punt in deze zin even een dubbele punt. Dan is het voor de meesten geen punt meer.
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 19 nov 2010, 20:59, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
wil begrijpen peterPjotr schreef:Dank Mphus dat je het even voor ons vertaalt. Is er gelukkig nog iemand die Bartiaans begrijpt![]()
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Als jij nu even een poll opzet met wat foto's?AatV schreef:Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?
groet,
Aat
Mijn keuze staat al vast: "Maakt mij geen bal uit".
Als Wowly er achteraf maar geen gezanik mee krijgt
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Waarom kiezen? We nemen ze gewoon allemaalPjotr schreef:Als jij nu even een poll opzet met wat foto's?AatV schreef:Kunnen we ook kiezen uit bardames en zo ja, waar blijven de foto's van deze dames?
groet,
Aat
Mijn keuze staat al vast: "Maakt mij geen bal uit".
Als Wowly er achteraf maar geen gezanik mee krijgt![]()
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Hee hee hey, we houden het wel beschaafd hè!DragoSz schreef:Waarom kiezen? We nemen ze gewoon allemaal
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
De Bardame zal onze eigen Ankie zijn, de beheerdster van het centrum met wie ik al vele jaren een goede verstandhouding heb, en dat wil ik graag zo houden.
Voor geintresseerden: she's single.... EN ontzettend aardig!
Jan
Voor geintresseerden: she's single.... EN ontzettend aardig!
Jan
