Bedankt voor de reacties.
Na wat testen licht het niet aan de muis. Of toetsenbord of zoiets dergelijks.
Het licht er ook niet aan of de cpu te zwaar belast word en daardoor kraakt.
Het rare is dat wanner ik Jedi outcast speel ik nergens merkbaar last van heb. Speel ik pirates dan kraakt echt elk geluid. Bij sommige nummers kraakt hij niet tot haast niet en be anderen is het niet om aan te horen.
Een voorbeeld bij dit nummer hier onder kraakt hij alleen wanner de eerste dame spreekt en voor de rest totaal niet.
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=9n-P8BsgdPk[/youtube]
Sommige nummers op wma doen het prachtig en bij andere klinkt het alsof je de luidsprekers probeert opteblazen. Bij het nummer butterfly van Creazytown bijvoorbeeld. En bij een nummer van dio klinkt alles perfect op een subtiele kraak na.
ik nu dus ga doen ik een geluids test die alle frequenties afgaat om te kijken of het aan een bepaalde frequentie licht of dat die gewoon vol loopt.