Vandaag met de 145 een ritje gemaakt naar Alexandrium. Inderdaad naar Multifoon. Dit omdat ik het element dat er in zat wilde vervangen door een VMS30mkII die ik nog had liggen (wel eerst nw naald hierin). Toen ik die naald bestelde werd Han al wat benauwd omdat er een aantal armen van Thorens uit die tijd niet zo makkelijk om aan te werken waren, en hij stelde daarom voor dat hij het element er maar in zou zetten. Nou, daar maakte ik natuurlijk dankbaar gebruik van. lang verhaal kort: het was inderdaad een beroerde bevestiging, de mini boutjes zaten in een flinterdun metalen plaatje geschroefd, en daar zat dan ook nog eens erg weinig ruimte boven. en je moet dus elke keer dat je wat wil doen, de arm splitsen omdat je er anders niet goed bij kan. Maar goed, na een uurtje werken *) had Han het element er in en op de goede plek:nu eerst t ding maar weer aansluiten, en dan eens een mooie LP uitzoeken om de nieuwe naald mee in te wijden
*) en dit is dus allemaal service voor de vinyl liefhebber, ik hoefde hier geen cent voor te betalen dus!