Sorry, zal eerder eind 2010 worden... Wil hem nog wel voor dit jaar afhebben, kan hij nog mee met de verkiezingen doenTonioRoffo schreef:Maand is ruim over! Wij willen pics!![]()
Upcoming: Hypex UcD400HG HxR + SMPS400
Moderator: Beheerdersteam
Re: Upcoming: Hypex UcD400HG HxR + SMPS400
Interessant topic!!
Heb ook plannen voor een stereo UcD 400 HxR versterker, en ben erg benieuwd hoe de SMPS zich houdt tegenover een "conventionele" voeding. Heb je al kunnen luisteren naar de versterker?
mvrgr, Fokke.
Heb ook plannen voor een stereo UcD 400 HxR versterker, en ben erg benieuwd hoe de SMPS zich houdt tegenover een "conventionele" voeding. Heb je al kunnen luisteren naar de versterker?
mvrgr, Fokke.
-
TonioRoffo
Voila, nog eens tijd gehad en een beetje kunnen voortdoen.
Morgen het 230V gedeelte & dan klaar
?
Morgen het 230V gedeelte & dan klaar
Ziet er netjes uit hoor fluppie, kan je ons ook al iets vertellen over de klank?
Cool. Ik hoop mijn kastjes met een week of 3 te hebben en dan kan ik de SMPS en de UcD's ook fulltime gaan gebruiken.
Wat ga je met de rest van de kastruimte doen?
Satefan
Wat ga je met de rest van de kastruimte doen?
Satefan
Vullen met emotiesatefan schreef:Wat ga je met de rest van de kastruimte doen?Satefan
Een blok lood in leggen zodat hij zwaarder & zodus ook beter klinkthannesie schreef:Vullen met emotiesatefan schreef:Wat ga je met de rest van de kastruimte doen?Satefan![]()
![]()
Nee, die blijft gewoon mooi leeg haha. Dat is wel het 'nadeel' van die SMPS, het is zo licht, lijkt wel een rommelversterker haha.
Momenteel is hij wel gevoelig voor GSM-frequenties, dus dat vind ik even niet zo tof...
Maar moet de kast nog dichtmaken, 2e zijpaneel, front & bovenplaat. Dat scheelt natuurlijk enorm.
Het is lang geleden dat ik een UcD heb gehoord, dus kan niet 1-1 vergelijken.renderman schreef:Ziet er netjes uit hoor fluppie, kan je ons ook al iets vertellen over de klank?
Zou graag wel eens vergelijken met iemand die dezelfde modules heeft maar met conventionele ringkern ( TR400 ) en HG Mono voeding.
Maar op het eerste