Nog maar even over nadenken...
Samenstellen meetset
Moderator: Beheerdersteam
Re: Samenstellen meetset
Is inderdaad behoorlijk prijzig. Maar goed, daarom twijfel ik ook nog. Aan de andere kant, ik koop liever in één keer iets goeds. Onder het mom van: goed gereedschap kost geld...
Nog maar even over nadenken...
Nog maar even over nadenken...
Re: Samenstellen meetset
Ik gok dat de gecalibreerde ecm-8000 al een echt goede meetmicrofoon is. Mede omdat deze door hun gecalibreerd wordt. Intern is hij denk ik gelijk aan de dayton en nog wat andere.
Die andere zijn natuurlijk beter, maar ik zou dan de vraag stellen, hoeveel speakers ben je van plan om te maken?
Want voor alleen de hobby en prive metingen zou ik hem toch wat aan de dure kant vinden.
Die andere zijn natuurlijk beter, maar ik zou dan de vraag stellen, hoeveel speakers ben je van plan om te maken?
Want voor alleen de hobby en prive metingen zou ik hem toch wat aan de dure kant vinden.
