Samenstellen meetset

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: Samenstellen meetset

Bericht door Bean »

Is inderdaad behoorlijk prijzig. Maar goed, daarom twijfel ik ook nog. Aan de andere kant, ik koop liever in één keer iets goeds. Onder het mom van: goed gereedschap kost geld...

Nog maar even over nadenken... :)
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Samenstellen meetset

Bericht door cobaltjeh »

Ik gok dat de gecalibreerde ecm-8000 al een echt goede meetmicrofoon is. Mede omdat deze door hun gecalibreerd wordt. Intern is hij denk ik gelijk aan de dayton en nog wat andere.

Die andere zijn natuurlijk beter, maar ik zou dan de vraag stellen, hoeveel speakers ben je van plan om te maken?
Want voor alleen de hobby en prive metingen zou ik hem toch wat aan de dure kant vinden. :-#
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Samenstellen meetset

Bericht door b_force »

Gewoon die ecm-8000 nemen, die is goed genoeg.
Plaats reactie