Mm van een aantal mods heb ik het vernomen omdat het toevallig werd gezegd ergens in een topic. (geen officieel bericht ofzo)
Andere heb ik bijna niet meer gezien.
Er zijn de laatste paar maanden hier heel wat punten genoemd.
Hoe staat het daar eigenlijk mee?
We hebben namelijk niks meer er van vernomen (bv waarom wel of niet).
Mm van een aantal mods heb ik het vernomen omdat het toevallig werd gezegd ergens in een topic. (geen officieel bericht ofzo)
Andere heb ik bijna niet meer gezien.
Het geeft niet hoor, maar het valt op zeg maar
Inderdaad huisje bouwen, ander werk (meer verantwoordelijkheden etc) en wat andere persoonlijke zaken.....
Maar zo af en toe een avond lezen is ook leuk....al is het wel zo dat er steeds meer gepost wordt lijkt het wel. Wat alleen maar goed is natuurlijk, maar het maakt de leesavondjes wel een stuk langer (tot in de late uurtjes)....
Ik ben nog niet zolang lid van dit forum.
Maar ben er wel achter gekomen dat dit een geweldig forum is en blijf zeker hier plakken.
Ook voor minder intelligente of domme vragen krijg je een normaal antwoord.
En dat vind ik hier zo goed.
Respect voor iedereen.
Ik zeg maar zo, behandel de mens zoals je zelf behandeld wilt worden.
Ik zou het makkelijk vinden als je bij een quote van een post niet alleen de naam van degene wie de originele post heeft geplaatst ziet staan, maar dat er gewoon een hyperlink aan zit. Dat zie je op veel andere forums. Het is vooral handig als je een post van bijvoorbeeld twee pagina's terug quote.
Ik zou het makkelijk vinden als je bij een quote van een post niet alleen de naam van degene wie de originele post heeft geplaatst ziet staan, maar dat er gewoon een hyperlink aan zit. Dat zie je op veel andere forums. Het is vooral handig als je een post van bijvoorbeeld twee pagina's terug quote.
Ja in het trend van: blablabla, schreef op die en die datum ,dat en dat tijdstip.
Ik vind het leuk dat er af & toe nieuwe smilies bijkomen op het forum. Echter, ik mis nog wel eens de juiste smilie voor als er iets tegenzit, en daarom wil ik deze aandragen :
Volgens mij heeft je kritiek meer te maken met de oude opzet dan de nieuwe. Voor nieuwe showcases vragen we juist een fotoverslag van de bouw. Daarom is ook de Showcase met alle projecten tot nu toe, waar ook veel discussie in zit, verplaatst naar Oude showcases. Dit om het onderscheid aan te geven. Aan de Oude showcases gaan we niet met terugwerkende kracht eisen stellen, dat kun je zien als een archief. Echter, het staat iedereen natuurlijk vrij om zijn oude showcase samen te vatten volgens het nieuwe formaat en dit aan te bieden onder de nieuwe showcases!
Alleen is de front page nu wel weer een stuk langer geworden, en het was al een heel gescrol Kunnen al showzaken niet gewoon onder één show noemer blijven vallen? Met de verbetering van het compact houden en het weren van veren uiteraard