Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Mm van een aantal mods heb ik het vernomen omdat het toevallig werd gezegd ergens in een topic. (geen officieel bericht ofzo)
Andere heb ik bijna niet meer gezien.

Het geeft niet hoor, maar het valt op zeg maar :) :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Wowly »

Ah! nieuwsgierig zijn is een groot goed. Daar kom je ver mee. Ik tenminste wel :lol:

jan
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Wowly schreef:
Ah! nieuwsgierig zijn is een groot goed. Daar kom je ver mee. Ik tenminste wel :lol:

jan
Ik ben af en toe iets te nieuwsgierig :roll:


(anders gezegd, er zijn weinig dingen die mij niet verwonderen)

Dit was ook een beetje "bezorgdheid".
Het is toch wel typisch als sommige mods er gewoon helemaal niet meer zijn.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Er zijn de laatste paar maanden hier heel wat punten genoemd.
Hoe staat het daar eigenlijk mee?
We hebben namelijk niks meer er van vernomen (bv waarom wel of niet).
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Edo »

b_force schreef:
Mm van een aantal mods heb ik het vernomen omdat het toevallig werd gezegd ergens in een topic. (geen officieel bericht ofzo)
Andere heb ik bijna niet meer gezien.

Het geeft niet hoor, maar het valt op zeg maar :) :wink:
Inderdaad huisje bouwen, ander werk (meer verantwoordelijkheden etc) en wat andere persoonlijke zaken.....
Maar zo af en toe een avond lezen is ook leuk....al is het wel zo dat er steeds meer gepost wordt lijkt het wel. Wat alleen maar goed is natuurlijk, maar het maakt de leesavondjes wel een stuk langer (tot in de late uurtjes).... O:)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Het viel me op dat de tijd van het forum 7min achterloopt.
Is het trouwens mogelijk om in he inbox te zoeken naar post van bepaalde mensen of titel?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Is er een mogelijkheid om sneller meerdere plaatjes te uploaden?
Het is nu een erg omslachtig gedoe namelijk.
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door TheoK »

Ik ben nog niet zolang lid van dit forum.
Maar ben er wel achter gekomen dat dit een geweldig forum is en blijf zeker hier plakken.
Ook voor minder intelligente of domme vragen krijg je een normaal antwoord.
En dat vind ik hier zo goed.
Respect voor iedereen.
Ik zeg maar zo, behandel de mens zoals je zelf behandeld wilt worden.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

TheoK schreef:
Ik zeg maar zo, behandel de mens zoals je zelf behandeld wilt worden.
Zou je dat eens duidelijk kunnen maken aan mijn buren? :wink: :lol: :?
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Martijn M »

Ik zou het makkelijk vinden als je bij een quote van een post niet alleen de naam van degene wie de originele post heeft geplaatst ziet staan, maar dat er gewoon een hyperlink aan zit. Dat zie je op veel andere forums. Het is vooral handig als je een post van bijvoorbeeld twee pagina's terug quote.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

Martijn M schreef:
Ik zou het makkelijk vinden als je bij een quote van een post niet alleen de naam van degene wie de originele post heeft geplaatst ziet staan, maar dat er gewoon een hyperlink aan zit. Dat zie je op veel andere forums. Het is vooral handig als je een post van bijvoorbeeld twee pagina's terug quote.
Ja in het trend van: blablabla, schreef op die en die datum ,dat en dat tijdstip.
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door TheoK »

b_force schreef:
TheoK schreef:
Ik zeg maar zo, behandel de mens zoals je zelf behandeld wilt worden.
Zou je dat eens duidelijk kunnen maken aan mijn buren? :wink: :lol: :?
Als ze een beetje aanspreekbaar zijn.... Ja hoor :D
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door b_force »

TheoK schreef:
b_force schreef:
TheoK schreef:
Ik zeg maar zo, behandel de mens zoals je zelf behandeld wilt worden.
Zou je dat eens duidelijk kunnen maken aan mijn buren? :wink: :lol: :?
Als ze een beetje aanspreekbaar zijn.... Ja hoor :D
Niet echt, ze blaffen vooral heel hard. (ik heb het over mensen overigens)
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Arno »

Ik vind het leuk dat er af & toe nieuwe smilies bijkomen op het forum. Echter, ik mis nog wel eens de juiste smilie voor als er iets tegenzit, en daarom wil ik deze aandragen :D :
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Arno »

En misschien deze dan ook maar, omdat we elkaar altijd zo ontzettend lief vinden :D :
Afbeelding
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door DragoSz »

Ik vond de sponsoren in het oranje leuker. Dat oogde wat zachter. Dat nieuwe paars vind ik persoonlijk storen.

En zou het mogelijk kunnen worden dat je Sketchup bestanden kan uploaden?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Henkjan »

sponsoren zijn oranje.... het zijn de overige commercieel betrokken leden die paars zijn
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

DragoSz schreef:

En zou het mogelijk kunnen worden dat je Sketchup bestanden kan uploaden?
Volgens mij kan dat wel als je ze zipt?
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Vuurkat »

Klopt, maar het zou handiger zijn als het forum wat meer zou accepteren, dan hoef je niet eerst de bestanden in te pakken met Winrar.
The_Maxx
Berichten: 266
Lid geworden op: do 21 jul 2011, 23:04
Locatie: Echt
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door The_Maxx »

-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 2:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door jeroen_d »

Volgens mij heeft je kritiek meer te maken met de oude opzet dan de nieuwe. Voor nieuwe showcases vragen we juist een fotoverslag van de bouw. Daarom is ook de Showcase met alle projecten tot nu toe, waar ook veel discussie in zit, verplaatst naar Oude showcases. Dit om het onderscheid aan te geven. Aan de Oude showcases gaan we niet met terugwerkende kracht eisen stellen, dat kun je zien als een archief. Echter, het staat iedereen natuurlijk vrij om zijn oude showcase samen te vatten volgens het nieuwe formaat en dit aan te bieden onder de nieuwe showcases!
The_Maxx
Berichten: 266
Lid geworden op: do 21 jul 2011, 23:04
Locatie: Echt
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door The_Maxx »

-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 2:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door jeroen_d »

Ok, maakt niet uit, ik laat mijn nadere uitleg gewoon staan. :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

Alleen is de front page nu wel weer een stuk langer geworden, en het was al een heel gescrol :roll: Kunnen al showzaken niet gewoon onder één show noemer blijven vallen? Met de verbetering van het compact houden en het weren van veren uiteraard :mrgreen:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door jeroen_d »

Is zeker te overwegen en gemakkelijk aan te brengen. We zullen zien. Veren kunnen nog altijd volop in het discussie topic. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”