Wat te doen met een paartje niet-spelende QUAD ESL-63???

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Wat te doen met een paartje niet-spelende QUAD ESL-63???

Bericht door Porcino »

Allen bedankt voor het meedenken! Niet dat ik al een keuze heb gemaakt maar toch :)

Nou dat idee van Rob in Den Haag, wellicht ga ik daar eens babbelen. Maar waar ik wel bang voor ben, in hoeverre is een afwijkend membraamtype van invloed op het geluid. En als er dus blijkbaar zoveel spul voor is te verkrijgen, wellicht dat ik zelf eens probeer op de stapel reservepanelen. (heb nog een 4 tal extra panelen met gescheurde folies)

Conclusie van het verhaal. Ik ben overgehaald ze nog een tijdje asiel te verlenen. En mochten ze weg moeten, dat zal ik dat hier natuurlijk aan de liefhebbers melden!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”