Naam plaatjes ZBA dagen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Naam plaatjes ZBA dagen
Tja, ik ga toch maar even door met dit onderwerp. Ik wil eigenlijk wel weten wat jullie er van vinden.
- We hebben zelfklevende stickers die je ergens op je .... plakt met je naam er op. Vind ik zelf eigenlijk het meest flexibel
- Wie dat heeft, die badgehouders, waar je dan zelf een kaartje met je naam er op in kunt stoppen,
- Wie dat leuk vind, een naamkaartje met een touwtje, stukje montagedraad, ls snoer, tuinslang om je nek hangen,
- Als je een pet hebt, die opzetten met een naamkaartje voor of achterop
- Een ZBA PET ontwerpen ?????
Meer ideen?
- We hebben zelfklevende stickers die je ergens op je .... plakt met je naam er op. Vind ik zelf eigenlijk het meest flexibel
- Wie dat heeft, die badgehouders, waar je dan zelf een kaartje met je naam er op in kunt stoppen,
- Wie dat leuk vind, een naamkaartje met een touwtje, stukje montagedraad, ls snoer, tuinslang om je nek hangen,
- Als je een pet hebt, die opzetten met een naamkaartje voor of achterop
- Een ZBA PET ontwerpen ?????
Meer ideen?
Laatst gewijzigd door sietse op vr 22 okt 2010, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Geen badgehouders en kaartjes om je nek. Hier kun je spullen mee beschadigen.
Wat is er mis met de zelfklevende etiketten?
Zie je ze al lopen, allemaal met dezelfde pet op? 
Wat is er mis met de zelfklevende etiketten?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Mijn gedachte: schrijf maar op je buik.
Motivatie: voor muziek nemen we ons petje af.

Motivatie: voor muziek nemen we ons petje af.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
http://www.badgehouder.nl/html/index.ph ... id=6&pid=1 oftwel EUR 0,50 p/st. Dat is een half kopje koffie op de luisterdag 
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Niks mis mee met stickers toch ?
Je zal altijd zien dat je je badge vergeet etc...
Maar het is misschien wel leuk om je echtenaam/nicknaam en Avatar op een sticker te printen.
Voor de luxe mode bewuste mensen kan je nog altijd van die "opstrijk stickers" voor op t-shirts kopen.
Je zal altijd zien dat je je badge vergeet etc...
Maar het is misschien wel leuk om je echtenaam/nicknaam en Avatar op een sticker te printen.
Voor de luxe mode bewuste mensen kan je nog altijd van die "opstrijk stickers" voor op t-shirts kopen.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Jah, en een heus ZBA congres commitee
Ik wil een ZBA T-shirt!!!
Plak ik er zelf wel een naamstikker op
Ik wil een ZBA T-shirt!!!
Plak ik er zelf wel een naamstikker op
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Ik wil als mod een gouwe pet met strepen erop. Owja en een overhemd met strepen erop. En een ingebouwd geluidssyteem wat waarschuwt dat ik eraan kom en iedereen achteruit moet gaan.
Denk dat ze dan wel weten wie ik ben. Alhoewel, volgens mij weten ze dat toch wel
jan
Denk dat ze dan wel weten wie ik ben. Alhoewel, volgens mij weten ze dat toch wel
jan
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
hé, dat moet wel een beetje exclusief blijven hèPjotr schreef:Ik wil een ZBA T-shirt!!!
maar als daar meer vraag naar is zal ik eens zien wat we kunnen doen
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Gewoon laten drukken.
Kost geen drol, 10 euro.
Bij grote oplages minder.
Klein beetje winst er bij
Kost geen drol, 10 euro.
Bij grote oplages minder.
Klein beetje winst er bij
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Kijk nou even goed....zit ook een clipje aan. Zonder speldje.b_force schreef:Die speldjes vind ik helemaal niks.
Maken gaten in je kleren.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Jij maakt uit jezelf toch al genoeg lawaai, Jan?Wowly schreef:Ik wil als mod een gouwe pet met strepen erop. Owja en een overhemd met strepen erop. En een ingebouwd geluidssyteem wat waarschuwt dat ik eraan kom en iedereen achteruit moet gaan.
Denk dat ze dan wel weten wie ik ben. Alhoewel, volgens mij weten ze dat toch wel![]()
jan
On-topic: Ik ben twee keer in Breda geweest en daar hadden we gewone etiketten waar je met een viltstift je Nickname en gewone naam opschrijft. Dat werkt uitstekend, waarom hebben jullie dat in Beetsterzwaag niet overgenomen?
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Henkjan had in Beesterzwaag inderdaad een ZBA T-shirt, maar het is dat ik weet wie hij is, anders had ik hem ook voor iemand anders kunnen verslijtenHenkjan schreef:hé, dat moet wel een beetje exclusief blijven hèPjotr schreef:Ik wil een ZBA T-shirt!!!![]()
maar als daar meer vraag naar is zal ik eens zien wat we kunnen doen
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Ja, dan is het geen zelfbouw meerb_force schreef:Gewoon laten drukken.
Kost geen drol, 10 euro.
Bij grote oplages minder.
Klein beetje winst er bij
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Naar zelf geknutselde speakers gaan luisteren is nog tot daar aan toe, maar om er nou in gaan lopenbertor schreef:Ja, dan is het geen zelfbouw meer
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Ik vond het in Breda dit jaar wel prima eigenlijk.
Zelfklevende etiketten met je naam op geschreven die je krijgt bij betaling
Zelfklevende etiketten met je naam op geschreven die je krijgt bij betaling
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Die binnen twee uur loslietenxbake schreef:Ik vond het in Breda dit jaar wel prima eigenlijk.
Zelfklevende etiketten met je naam op geschreven die je krijgt bij betaling
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Dat kwam dan vast door het angstzweet...
De eerste DDDDDDDiY dag indertijd had met ook stickers... Werkt prima.
De eerste DDDDDDDiY dag indertijd had met ook stickers... Werkt prima.
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Ok, op de volgende ZBA dag een workshop naamplaatjes knutselen dan?
Idd, die stickers in Breda werkten prima. Maar daar had de organisatie dan ook voor zonnig weer gezorgd i.p.v. regen zodat die stickers ook bleven zitten. Het helpt ook als je dan een niet al te vettig shirt of trui aan trekt
(B.t.w. Wat je ook verzint, sommigen hebben met alles wel een "Ja maar...."
)
Idd, die stickers in Breda werkten prima. Maar daar had de organisatie dan ook voor zonnig weer gezorgd i.p.v. regen zodat die stickers ook bleven zitten. Het helpt ook als je dan een niet al te vettig shirt of trui aan trekt
(B.t.w. Wat je ook verzint, sommigen hebben met alles wel een "Ja maar...."
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Zo, beeldscherm werkt weer. Hield er vanmiddag mee op.
We hadden wel stickers in Beetsterzwaag, maar misschien waren die een beetje te oud. Weet ik niet. Vorig jaar werkte het wel.
Maar we hebbe nog een paar dagen de tijd voor we weer een dagje hebben. Dus laat jullie zelfbouw fantasie de vrije loop...
We hadden wel stickers in Beetsterzwaag, maar misschien waren die een beetje te oud. Weet ik niet. Vorig jaar werkte het wel.
Maar we hebbe nog een paar dagen de tijd voor we weer een dagje hebben. Dus laat jullie zelfbouw fantasie de vrije loop...
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Stickers voor de zkerheid inspuiten met contaclijm??
Gewone stickers werken normaliter prima. Die van mij zijn van de Hema. Ik gebruik ze ook als controle wie al heeft betaald. Anders is het niet meer bij te houden in Breda.....
Gewone stickers werken normaliter prima. Die van mij zijn van de Hema. Ik gebruik ze ook als controle wie al heeft betaald. Anders is het niet meer bij te houden in Breda.....
Re: Naam plaatjes ZBA dagen
Als jullie beloven om de badges zelf na afloop weer in te leveren....
Kan ik misschien wel een doosje lenen op school (
)
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje maken (al dan niet met of zonder avatar) en printen.
Wel moet ik dan even de afmetingen van te voren bekend maken.
Kan ik misschien wel een doosje lenen op school (
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje maken (al dan niet met of zonder avatar) en printen.
Wel moet ik dan even de afmetingen van te voren bekend maken.
