Naam plaatjes ZBA dagen

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

hoe gaan we het doen

Zelf klevende stickers
29
51%
badge houders
7
12%
kaartje om je nek
2
4%
kaartje op je pet
0
Geen stemmen
ZBA pet ontwerpen?
1
2%
Polo/T-shirt
18
32%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door sietse »

Tja, ik ga toch maar even door met dit onderwerp. Ik wil eigenlijk wel weten wat jullie er van vinden.
- We hebben zelfklevende stickers die je ergens op je .... plakt met je naam er op. Vind ik zelf eigenlijk het meest flexibel
- Wie dat heeft, die badgehouders, waar je dan zelf een kaartje met je naam er op in kunt stoppen,
- Wie dat leuk vind, een naamkaartje met een touwtje, stukje montagedraad, ls snoer, tuinslang om je nek hangen,
- Als je een pet hebt, die opzetten met een naamkaartje voor of achterop
- Een ZBA PET ontwerpen ?????
Meer ideen?
Bijlagen
zba pet.jpg
Laatst gewijzigd door sietse op vr 22 okt 2010, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Arno »

Geen badgehouders en kaartjes om je nek. Hier kun je spullen mee beschadigen.
Wat is er mis met de zelfklevende etiketten?

:lol: Zie je ze al lopen, allemaal met dezelfde pet op? :lol:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Marp »

Mijn gedachte: schrijf maar op je buik.
Motivatie: voor muziek nemen we ons petje af.

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Barry2001 »

http://www.badgehouder.nl/html/index.ph ... id=6&pid=1 oftwel EUR 0,50 p/st. Dat is een half kopje koffie op de luisterdag :mrgreen:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door b_force »

Die speldjes vind ik helemaal niks.
Maken gaten in je kleren.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door TubeHead »

Niks mis mee met stickers toch ?

Je zal altijd zien dat je je badge vergeet etc...

Maar het is misschien wel leuk om je echtenaam/nicknaam en Avatar op een sticker te printen.

Voor de luxe mode bewuste mensen kan je nog altijd van die "opstrijk stickers" voor op t-shirts kopen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Pjotr »

Jah, en een heus ZBA congres commitee :lol:

Ik wil een ZBA T-shirt!!!

Plak ik er zelf wel een naamstikker op :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Wowly »

Ik wil als mod een gouwe pet met strepen erop. Owja en een overhemd met strepen erop. En een ingebouwd geluidssyteem wat waarschuwt dat ik eraan kom en iedereen achteruit moet gaan.

Denk dat ze dan wel weten wie ik ben. Alhoewel, volgens mij weten ze dat toch wel :oops:

jan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Henkjan »

Pjotr schreef:
Ik wil een ZBA T-shirt!!!
hé, dat moet wel een beetje exclusief blijven hè :mrgreen:

maar als daar meer vraag naar is zal ik eens zien wat we kunnen doen
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door b_force »

Gewoon laten drukken.
Kost geen drol, 10 euro.
Bij grote oplages minder.
Klein beetje winst er bij :D
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Barry2001 »

b_force schreef:
Die speldjes vind ik helemaal niks.
Maken gaten in je kleren.
Kijk nou even goed....zit ook een clipje aan. Zonder speldje.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door RobertD »

Wowly schreef:
Ik wil als mod een gouwe pet met strepen erop. Owja en een overhemd met strepen erop. En een ingebouwd geluidssyteem wat waarschuwt dat ik eraan kom en iedereen achteruit moet gaan.

Denk dat ze dan wel weten wie ik ben. Alhoewel, volgens mij weten ze dat toch wel :oops:

jan
Jij maakt uit jezelf toch al genoeg lawaai, Jan?

On-topic: Ik ben twee keer in Breda geweest en daar hadden we gewone etiketten waar je met een viltstift je Nickname en gewone naam opschrijft. Dat werkt uitstekend, waarom hebben jullie dat in Beetsterzwaag niet overgenomen?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door hannesie »

Henkjan schreef:
Pjotr schreef:
Ik wil een ZBA T-shirt!!!
hé, dat moet wel een beetje exclusief blijven hè :mrgreen:

maar als daar meer vraag naar is zal ik eens zien wat we kunnen doen
Henkjan had in Beesterzwaag inderdaad een ZBA T-shirt, maar het is dat ik weet wie hij is, anders had ik hem ook voor iemand anders kunnen verslijten :mrgreen:
Gebruikersavatar
bertor
Berichten: 1368
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 20:24
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door bertor »

b_force schreef:
Gewoon laten drukken.
Kost geen drol, 10 euro.
Bij grote oplages minder.
Klein beetje winst er bij :D
Ja, dan is het geen zelfbouw meer :)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Pjotr »

bertor schreef:
Ja, dan is het geen zelfbouw meer :)
Naar zelf geknutselde speakers gaan luisteren is nog tot daar aan toe, maar om er nou in gaan lopen :shock:

squa.gif
squa.gif (30.81 KiB) 773 keer bekeken
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door BertDB »

Ik vond het in Breda dit jaar wel prima eigenlijk.
Zelfklevende etiketten met je naam op geschreven die je krijgt bij betaling :)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door b_force »

xbake schreef:
Ik vond het in Breda dit jaar wel prima eigenlijk.
Zelfklevende etiketten met je naam op geschreven die je krijgt bij betaling :)
Die binnen twee uur loslieten :lol:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Leeuwarden »

Dat kwam dan vast door het angstzweet... :lol:
De eerste DDDDDDDiY dag indertijd had met ook stickers... Werkt prima.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Barry2001 »

DavidWinkelmantattoo.jpg
DavidWinkelmantattoo.jpg (10.29 KiB) 748 keer bekeken
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Henkjan »

en wie dat doet, krijgt $150.000,= :wink: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Pjotr »

Ok, op de volgende ZBA dag een workshop naamplaatjes knutselen dan? :lol:

Idd, die stickers in Breda werkten prima. Maar daar had de organisatie dan ook voor zonnig weer gezorgd i.p.v. regen zodat die stickers ook bleven zitten. Het helpt ook als je dan een niet al te vettig shirt of trui aan trekt :P

(B.t.w. Wat je ook verzint, sommigen hebben met alles wel een "Ja maar...." :D )
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door sietse »

Zo, beeldscherm werkt weer. Hield er vanmiddag mee op.
We hadden wel stickers in Beetsterzwaag, maar misschien waren die een beetje te oud. Weet ik niet. Vorig jaar werkte het wel.
Maar we hebbe nog een paar dagen de tijd voor we weer een dagje hebben. Dus laat jullie zelfbouw fantasie de vrije loop... :D
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door Wowly »

Stickers voor de zkerheid inspuiten met contaclijm?? :twisted:

Gewone stickers werken normaliter prima. Die van mij zijn van de Hema. Ik gebruik ze ook als controle wie al heeft betaald. Anders is het niet meer bij te houden in Breda.....
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door HoMeR »

Als jullie beloven om de badges zelf na afloop weer in te leveren.... :!:
Kan ik misschien wel een doosje lenen op school ( :-$ )
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje maken (al dan niet met of zonder avatar) en printen.
Wel moet ik dan even de afmetingen van te voren bekend maken.
Bijlagen
Van deze dus !
Van deze dus !
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Naam plaatjes ZBA dagen

Bericht door TubeHead »

Zou heel gaaf zijn Homer ! :D
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”