Ik ben bezig met een "grotere" versterker
Gekocht : Fostex FE168 EZ
Idee : http://homepage.mac.com/tlinespeakers/F ... 291208.pdf
Zie voor meer info : http://www.frugal-horn.com/spawn.html
Iemand al ervaringen met dit (soort) ontwerp(en) ??
(Denk er ook nog over om met een setje FE103; heb ik nog liggen; een http://homepage.mac.com/tlinespeakers/F ... 010109.pdf te maken.........Als het mooi klinkt allemaal
