Ik neem aan dat mijn doublehorn Spawn met Fostex 168 daarmee bedoeld.hannesie schreef:3. Het was voor mij een openbaring dat mensen hun creatie laten horen terwijl ze er zelf nog bijna geen noot op hebben gehoord, er komt geluid uit en dat is voldoende om mee te nemen.
Dat is natuurlijk de mooiste manier om meteen "objectieve" (de ruimte is natuurlijk niet optimaal) opbouwende kritiek te krijgen.
Heb zeker een aantal dingen gehoord waar ik meteen mee aan het werk kan om ze te verbeteren......
Heb trouwens gisteravond heerlijk zitten luisteren (de rest van de familie was de deur uit
Vond het ook dit jaar weer retegezellig ! Het is, ondanks dat dit voor mij slechts de 3e keer was, net alsof je vrienden spreekt die je jaren niet hebt gezien.....
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij (misschien wel met spullen waarvan de lijm wel al droog is
