Ach, ze staan constant in groot onderhoud moet je maar denken...sietse schreef:Beetje klote Jan, zelfbouw oortjes..?
Ze zijn er vandaag er weer in aan het wroeten geweest en dan staat de wereld weer op zijn kop...
Moderator: Beheerdersteam
Ach, ze staan constant in groot onderhoud moet je maar denken...sietse schreef:Beetje klote Jan, zelfbouw oortjes..?
Ok ...TheoK schreef:Lijkt me mooi om mee te maken.
Zal proberen er te zijn.
he.. jammer RudyRumoH schreef:Slecht bericht......De Nescio's kunnen niet mee door electronische problemen, het is zelfs zo erg dat onze eerste produktie exemplaar van onze voorversterker hierdoor ook het loodje heeft gelegd.
Neem het proto-type wel mee om het luisterschema enigszins in orde te houden.
Gr. Rudy
Neem idd een andere mee, zelfde voorversterker, andere opbouw (is het proto-type)he.. jammer Rudy
neem je een andere voorversterker mee ???
sietse schreef:Helaas moet ik me toch maar afmelden. Heb griep of zo. Last van de keel en omstreken.
Beetje klote, had er wel weer ff zin in.
Veel plezier allemaal morgen.
oefff... shit... Beterschap ! Misschien komt het goedsietse schreef:Helaas moet ik me toch maar afmelden. Heb griep of zo. Last van de keel en omstreken.
Beetje klote, had er wel weer ff zin in.
Veel plezier allemaal morgen.
hannesie schreef:Ik zit inmiddels in het hotel in Groningen, na Leeuwarden vanmiddag dus alvast in de buurt, en ik mankeer nog niets![]()
tja.. grote pech als je op dit moment ziek bent...![]()
Dus ik ben er dus wel bij !!
Sterkte voor de afvallers, lijkt mij niet leuk zoiets te moeten missen.