Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Mijn voorkeur

Peiling eindigde op vr 06 aug 2010, 18:50

Zaterdag 18 september 2010
1
7%
Zaterdag 2 oktober 2010
14
93%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

sietse schreef:
Beetje klote Jan, zelfbouw oortjes..? 8)
Ach, ze staan constant in groot onderhoud moet je maar denken...
Ze zijn er vandaag er weer in aan het wroeten geweest en dan staat de wereld weer op zijn kop...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

TheoK schreef:
Lijkt me mooi om mee te maken.
Zal proberen er te zijn.
Ok ...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

:idea: Neem een beschrijving van je apparatuur en speakers mee als kan


Luisterschema is aangepast 3 de bericht pagina 1 van dit draadje :)


Mocht ik wat vergeten zijn of willen jullie nog iets veranderen dan hoor ik dat graag


:wink:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door dre »

ik heb eventueel nog wel een einbak ter beschikking.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Slecht bericht......De Nescio's kunnen niet mee door electronische problemen, het is zelfs zo erg dat onze eerste produktie exemplaar van onze voorversterker hierdoor ook het loodje heeft gelegd.

Neem het proto-type wel mee om het luisterschema enigszins in orde te houden.

Gr. Rudy
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

RumoH schreef:
Slecht bericht......De Nescio's kunnen niet mee door electronische problemen, het is zelfs zo erg dat onze eerste produktie exemplaar van onze voorversterker hierdoor ook het loodje heeft gelegd.

Neem het proto-type wel mee om het luisterschema enigszins in orde te houden.

Gr. Rudy
he.. jammer Rudy

neem je een andere voorversterker mee ???
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik heb de spullen ingepakt en ga over een uurtje op weg naar ut hoge noorden.

PS. ik denk dat de Squeezebox ook als pre kan functioneren. :roll:
:mrgreen:

Ik heb het adres van Sems maar even meegenomen, eten we daar vanavond misschien :)
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

:(
Laatst gewijzigd door RumoH op vr 01 okt 2010, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

he.. jammer Rudy

neem je een andere voorversterker mee ???
Neem idd een andere mee, zelfde voorversterker, andere opbouw (is het proto-type)

Rudy
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

Helaas moet ik me toch maar afmelden. Heb griep of zo. Last van de keel en omstreken.
Beetje klote, had er wel weer ff zin in.
Veel plezier allemaal morgen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

da's balen joh. beterschap dan maar
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

sietse schreef:
Helaas moet ik me toch maar afmelden. Heb griep of zo. Last van de keel en omstreken.
Beetje klote, had er wel weer ff zin in.
Veel plezier allemaal morgen.

he dat is jammer..
maar beterschap.....

als je je morgen na een goede nachtrust wat beter voelt
kun je misschien 's middag nog voor een babbeltje komen :(
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door knuisje »

Ik neem mijn Marantz CD40 Lampizatored mee (TDA1541 met 6N2P buisjes in SRPP configuratie). Eventueel kan ik ook nog mijn PCM1794 dac meenemen.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Toch nog goed bericht, probleem met de Nescio's kunnen oplossen, alles gaat mee, nu kijken of ik het in mijn wagentje
krijg.

Rudy
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TubeHead »

sietse schreef:
Helaas moet ik me toch maar afmelden. Heb griep of zo. Last van de keel en omstreken.
Beetje klote, had er wel weer ff zin in.
Veel plezier allemaal morgen.
oefff... shit... Beterschap ! Misschien komt het goed ;)

Weidok jij was vorig jaar ook ziek toch ?
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door audiomanics »

Tjonge Sietse.. Even met drie truien aan in bed, lekker uitzweten.. Handje paracetamol (max 4 tabletten :wink: ) er achteraan en je kan weer stuiteren... Daarna kun je de heeeeele zondag nog op bed liggen.. Tanden op elkaar en gewoon doorgaan met roken..

Kees
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

Tja, roken is goed tegen de griep :twisted: Tja, ik weet niet hoe lang het geleden is dat ik griep verschijnselen heb gehad. Maar waarom nou uitgerekend dit weekend.. :(
En och drie truien? Afgelopen nacht zeer slecht geslapen en erg goed liggen zweten en dat in me hemd onder een dunne deken. Hopenlijk gaat het komende nacht ietsjes beter.
Dus nogmaals veel plezier morgen en dan maar tot een volgende keer. 8)
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

Zo de gloeilampen gepoetst, dat geeft goed zicht :lol: :lol:
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TheoK »

Sorry mensen maar mijn rug plaagt me zo erg op dit moment.
Kan er jammer genoeg niet bij zijn.
Had het erg graag gewild.
Er zal vast wel nog een keer zo'n dag komen.

Allemaal veel plezier morgen
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

gewoon ff wat we graag willen weten van een hobby friend, wat is er met je rug aan de hand?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door dre »

wij kraken ook op locatie! :lol:
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TheoK »

Nou ik heb lichte artrose en een kleine vergroeiing in de onderste vijf wervels.
Soms heb ik van die dagen dat ik bijna niets kan.
En laat dat net deze dagen zijn.
Echt balen hoor. Had graag willen komen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik zit inmiddels in het hotel in Groningen, na Leeuwarden vanmiddag dus alvast in de buurt, en ik mankeer nog niets :mrgreen:

Dus ik ben er dus wel bij !!

Sterkte voor de afvallers, lijkt mij niet leuk zoiets te moeten missen.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

Beterschap aan de zieken, volgend jaar beter!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

hannesie schreef:
Ik zit inmiddels in het hotel in Groningen, na Leeuwarden vanmiddag dus alvast in de buurt, en ik mankeer nog niets :mrgreen:

tja.. grote pech als je op dit moment ziek bent... :(

Dus ik ben er dus wel bij !!

Sterkte voor de afvallers, lijkt mij niet leuk zoiets te moeten missen.

Zo schema's aangepast en uitgeprint...


Ben er klaar voor....

hopelijk werkt het weer een beetje mee met het uitladen

Neem vooral je eigen kabels, snoeren, stekkerdozen en haspels mee
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”