Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik heb een paartje speakers met rendement van rond de 87,5 dB (1 Watt/1m) bij 8 ohm en een dip bij 20.000Hz van 5,3 ohm. Lekker makkelijk dus. Een klein beetje sap is wenselijk maar ik ben ook erg benieuwd wat ze op een buizenversterker doen...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
pb. heb mazda626 uit nijmegen . mechien samen?????Porcino schreef:Zijn er nog dingen die we tekort komen? Heb weleswaar 1 auto vol (das al snel met een Fiat500) maar toch... Paartje stands zal ik ook proberen in te laden...
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
weidok schreef:Willen Speakereigenaren aangeven met welke apperatuur ze willen "draaien" :0weidok schreef:Luisterschema wordt hard aangesleuteld![]()
![]()
zij kennen de eigenschappen van hun luidsprekers het beste ..
Kan ik vanavond verder met het "Luisterschema"
Maat van me neemt een stel TL's mee. Mivoc Transmission Line MTL 138

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
TubeHead .... Tl komen even op reserve lijst maar neem ze vooral mee !!
we zien wel hoe alles verlopen
voorstel LUISTER SCHEMA is klaar
staat hier wel even naar beneden scrollen..
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 26&t=11740
we zien wel hoe alles verlopen
voorstel LUISTER SCHEMA is klaar
staat hier wel even naar beneden scrollen..
Laatst gewijzigd door weidok op di 28 sep 2010, 20:19, 2 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Helemaal prima! Ben benieuwd waar Matthijs mee aan komt zetten...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)weidok schreef:Lijsten zijn bijgewerkt..![]()
als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!
Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------
zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag
ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
SABA's nog niet kunnen vastleggen...bas focal m180 schreef:o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)weidok schreef:Lijsten zijn bijgewerkt..![]()
als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!
Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------
zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag
ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
Aanbod speakers is groot genoeg .. dacht ik
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
En buizen versterkersweidok schreef:
SABA's nog niet kunnen vastleggen...
Aanbod speakers is groot genoeg .. dacht ik
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Leuk dat de Server en SB Touch steeds ter beschikking is, zorg ik voor.
Verder is het zo dat de Dac's die ik bij mij heb ook in verschillende uitvoeringen is te beluisteren.
Dus
1 HK-Dac met originele voeding en LM Opamp
2 HK-Dac met betere voeding en LM Opamp
3 HK-Dac met betere voeding en LM Opamp en modificatie Condensatoren en eventueel ook gebalanceerd uit.
Neem het mee in de overweging, anders zien we het zaterdag wel
Verder is het zo dat de Dac's die ik bij mij heb ook in verschillende uitvoeringen is te beluisteren.
Dus
1 HK-Dac met originele voeding en LM Opamp
2 HK-Dac met betere voeding en LM Opamp
3 HK-Dac met betere voeding en LM Opamp en modificatie Condensatoren en eventueel ook gebalanceerd uit.
Neem het mee in de overweging, anders zien we het zaterdag wel
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Het gaat zeker lukken voor zaterdag !
Nog even enige demping erin, een gat voor de driver en dichtplakken die handel........
(dat doen we op vrijdag, mijn vrije dag)
Heb het geheel maar mee naar huis genomen; op school kom ik er niet aan toe (
). Te druk met andere belangrijke dingen... 
Nog even enige demping erin, een gat voor de driver en dichtplakken die handel........
(dat doen we op vrijdag, mijn vrije dag)
Heb het geheel maar mee naar huis genomen; op school kom ik er niet aan toe (
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Uhh, moest je dan werken ofzo?HoMeR schreef:Het gaat zeker lukken voor zaterdag !
Nog even enige demping erin, een gat voor de driver en dichtplakken die handel........
(dat doen we op vrijdag, mijn vrije dag)
Heb het geheel maar mee naar huis genomen; op school kom ik er niet aan toe (). Te druk met andere belangrijke dingen...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Staan er nog maar 2 op de lijst, misschien leuk om mee te nemen?bas focal m180 schreef:o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)weidok schreef:Lijsten zijn bijgewerkt..![]()
als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!
Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------
zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag
ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Het is aan jouw om met 30 kg om te zeulen...Barry2001 schreef:Staan er nog maar 2 op de lijst, misschien leuk om mee te nemen?bas focal m180 schreef:o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)weidok schreef:Lijsten zijn bijgewerkt..![]()
als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!
Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------
zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag
ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
Natuurlijk willen we zo'n mooie buizenbak wel even bewonderen..
of iie aan spelen toe komt... wie weet
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Zal ik toch maar iets moois meenemen? een stax-lambda en iets buizigs..?
Kees
Kees
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
zo, de EL70's staan in te spelen (hadden een tijdje stilgestaan)
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Zullen we maar doorgaan tot het licht uit gaat???

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ja.. hoor moet ik je op deelnemerslijst zettenIvo schreef:Is er nog een plekje vrij?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Mêhhh...
Ik ben net in het ziekenhuis geweest. Zoals sommigen van jullie misschien weten zijn mijn oortjes zo en en dan wat problematisch en het is weer zover. Jantje heeft een schimmelinfectie in zijn oor en mag dat oor volstoppen met fijne druppeltjes... Ik laat het er dus even van afhangen of ik kom. Maar als ik kom mogen jullie allemaal even aan mijn oor ruiken 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Graag! Ik neem even niets mee, want mijn zandgevulde kastjes lekken.weidok schreef:Ja.. hoor moet ik je op deelnemerslijst zettenIvo schreef:Is er nog een plekje vrij?
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Waarschijnlijk neemt een van mijn gasten (ook een forumlid; echter niet een hele fanatieke, hij bouwt liever dan dat hij "forumt") ook nog een setje speakers mee......
Kan dan wel bij mijn sessie in.......
Tot zaterdag !
Heb er zin in !
Kan dan wel bij mijn sessie in.......
Tot zaterdag !
Heb er zin in !
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
HoMeR schreef:Waarschijnlijk neemt een van mijn gasten (ook een forumlid; echter niet een hele fanatieke, hij bouwt liever dan dat hij "forumt") ook nog een setje speakers mee......
Kan dan wel bij mijn sessie in.......
Tot zaterdag !
Heb er zin in !
Is goed... tot zaterdag
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Beetje klote Jan, zelfbouw oortjes..?Leeuwarden schreef:Mêhhh...Ik ben net in het ziekenhuis geweest. Zoals sommigen van jullie misschien weten zijn mijn oortjes zo en en dan wat problematisch en het is weer zover. Jantje heeft een schimmelinfectie in zijn oor en mag dat oor volstoppen met fijne druppeltjes... Ik laat het er dus even van afhangen of ik kom. Maar als ik kom mogen jullie allemaal even aan mijn oor ruiken
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Lijkt me mooi om mee te maken.
Zal proberen er te zijn.
Zal proberen er te zijn.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik neem voor alle zekerheid toch maar weer een kabelhaspel mee(25mtr) en twee stekkerblokken. Eén met randaarde en één zonder. Kunnen alle voorkomende netsnoeren worden aan gesloten.
De weersvoorspelling voor hier is nat. Pak jullie spullen dus goed in.
De weersvoorspelling voor hier is nat. Pak jullie spullen dus goed in.
