Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Mijn voorkeur

Peiling eindigde op vr 06 aug 2010, 18:50

Zaterdag 18 september 2010
1
7%
Zaterdag 2 oktober 2010
14
93%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Porcino »

Ik heb een paartje speakers met rendement van rond de 87,5 dB (1 Watt/1m) bij 8 ohm en een dip bij 20.000Hz van 5,3 ohm. Lekker makkelijk dus. Een klein beetje sap is wenselijk maar ik ben ook erg benieuwd wat ze op een buizenversterker doen...
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

Porcino schreef:
Zijn er nog dingen die we tekort komen? Heb weleswaar 1 auto vol (das al snel met een Fiat500) maar toch... Paartje stands zal ik ook proberen in te laden...
pb. heb mazda626 uit nijmegen . mechien samen?????
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TubeHead »

weidok schreef:
weidok schreef:
Luisterschema wordt hard aangesleuteld :) :)
Willen Speakereigenaren aangeven met welke apperatuur ze willen "draaien" :0

zij kennen de eigenschappen van hun luidsprekers het beste ..

Kan ik vanavond verder met het "Luisterschema"

Maat van me neemt een stel TL's mee. Mivoc Transmission Line MTL 138

Afbeelding
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

TubeHead .... Tl komen even op reserve lijst maar neem ze vooral mee !!

we zien wel hoe alles verlopen

voorstel LUISTER SCHEMA is klaar :)

staat hier wel even naar beneden scrollen.. :D http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 26&t=11740
Laatst gewijzigd door weidok op di 28 sep 2010, 20:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Helemaal prima! Ben benieuwd waar Matthijs mee aan komt zetten...
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

weidok schreef:
Lijsten zijn bijgewerkt.. :) :)

als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!

:idea: Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------

zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag :)
o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)

ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

bas focal m180 schreef:
weidok schreef:
Lijsten zijn bijgewerkt.. :) :)

als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!

:idea: Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------

zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag :)
o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)

ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
SABA's nog niet kunnen vastleggen...

Aanbod speakers is groot genoeg .. dacht ik =;
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

weidok schreef:

SABA's nog niet kunnen vastleggen...

Aanbod speakers is groot genoeg .. dacht ik =;
En buizen versterkers :idea: ???
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Leuk dat de Server en SB Touch steeds ter beschikking is, zorg ik voor.
Verder is het zo dat de Dac's die ik bij mij heb ook in verschillende uitvoeringen is te beluisteren.

Dus
1 HK-Dac met originele voeding en LM Opamp
2 HK-Dac met betere voeding en LM Opamp
3 HK-Dac met betere voeding en LM Opamp en modificatie Condensatoren en eventueel ook gebalanceerd uit.

Neem het mee in de overweging, anders zien we het zaterdag wel :mrgreen:
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door HoMeR »

Het gaat zeker lukken voor zaterdag !
Nog even enige demping erin, een gat voor de driver en dichtplakken die handel........
(dat doen we op vrijdag, mijn vrije dag)

Heb het geheel maar mee naar huis genomen; op school kom ik er niet aan toe ( :( ). Te druk met andere belangrijke dingen... :mrgreen:
Bijlagen
Het gaat lukken voor zaterdag !!!
Het gaat lukken voor zaterdag !!!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

HoMeR schreef:
Het gaat zeker lukken voor zaterdag !
Nog even enige demping erin, een gat voor de driver en dichtplakken die handel........
(dat doen we op vrijdag, mijn vrije dag)

Heb het geheel maar mee naar huis genomen; op school kom ik er niet aan toe ( :( ). Te druk met andere belangrijke dingen... :mrgreen:
Uhh, moest je dan werken ofzo?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

bas focal m180 schreef:
weidok schreef:
Lijsten zijn bijgewerkt.. :) :)

als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!

:idea: Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------

zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag :)
o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)

ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
Staan er nog maar 2 op de lijst, misschien leuk om mee te nemen?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Barry2001 schreef:
bas focal m180 schreef:
weidok schreef:
Lijsten zijn bijgewerkt.. :) :)

als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!

:idea: Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------

zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag :)
o zeker , heb via ebay een setje saba's gekocht.(hopen dat ze goed zijn)

ps . heb buizen bak 30kg audioromy 838a
kan mee als dat op prijs wordt gesteld.
Staan er nog maar 2 op de lijst, misschien leuk om mee te nemen?
Het is aan jouw om met 30 kg om te zeulen...

Natuurlijk willen we zo'n mooie buizenbak wel even bewonderen..
of iie aan spelen toe komt... wie weet :)
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door audiomanics »

Zal ik toch maar iets moois meenemen? een stax-lambda en iets buizigs..?

Kees
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

zo, de EL70's staan in te spelen (hadden een tijdje stilgestaan)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Zullen we maar doorgaan tot het licht uit gaat??? :mrgreen: :lol:
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Ivo »

Is er nog een plekje vrij?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Ivo schreef:
Is er nog een plekje vrij?
Ja.. hoor moet ik je op deelnemerslijst zetten :)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Mêhhh... :( Ik ben net in het ziekenhuis geweest. Zoals sommigen van jullie misschien weten zijn mijn oortjes zo en en dan wat problematisch en het is weer zover. Jantje heeft een schimmelinfectie in zijn oor en mag dat oor volstoppen met fijne druppeltjes... Ik laat het er dus even van afhangen of ik kom. Maar als ik kom mogen jullie allemaal even aan mijn oor ruiken :twisted:
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Ivo »

weidok schreef:
Ivo schreef:
Is er nog een plekje vrij?
Ja.. hoor moet ik je op deelnemerslijst zetten :)
Graag! Ik neem even niets mee, want mijn zandgevulde kastjes lekken. :(
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door HoMeR »

Waarschijnlijk neemt een van mijn gasten (ook een forumlid; echter niet een hele fanatieke, hij bouwt liever dan dat hij "forumt") ook nog een setje speakers mee......
Kan dan wel bij mijn sessie in.......

Tot zaterdag !
Heb er zin in !
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

HoMeR schreef:
Waarschijnlijk neemt een van mijn gasten (ook een forumlid; echter niet een hele fanatieke, hij bouwt liever dan dat hij "forumt") ook nog een setje speakers mee......
Kan dan wel bij mijn sessie in.......

Tot zaterdag !
Heb er zin in !

Is goed... tot zaterdag
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

Leeuwarden schreef:
Mêhhh... :( Ik ben net in het ziekenhuis geweest. Zoals sommigen van jullie misschien weten zijn mijn oortjes zo en en dan wat problematisch en het is weer zover. Jantje heeft een schimmelinfectie in zijn oor en mag dat oor volstoppen met fijne druppeltjes... Ik laat het er dus even van afhangen of ik kom. Maar als ik kom mogen jullie allemaal even aan mijn oor ruiken :twisted:
Beetje klote Jan, zelfbouw oortjes..? 8)
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TheoK »

Lijkt me mooi om mee te maken.
Zal proberen er te zijn.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

Ik neem voor alle zekerheid toch maar weer een kabelhaspel mee(25mtr) en twee stekkerblokken. Eén met randaarde en één zonder. Kunnen alle voorkomende netsnoeren worden aan gesloten.

De weersvoorspelling voor hier is nat. Pak jullie spullen dus goed in. :!:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”