Bij volgen van onderwerpen gebeurd het mij weleens dat ik die niet meer eenvoudig terug kan vinden. Omdat er een tijdje niks op is gepost is bv.
Kan er een mogelijkheid bij komen bij het balkje
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Toon nieuwe berichten | Toon je eigen berichten
Onder de noemer ''VOLGEN'' ofzo iets?????
Voor sommige mensen , zoals ik zou dat fijn zijn .
het volgen van onderwerpen
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het volgen van onderwerpen
Links bovenaan bij een topic kun je "Abonneer onderwerp" kiezen. Dan krijg je meldingen als er een nieuwe reactie is en staat het in je gebruikerspaneel onder het kopje "Overzicht" en dan "Beheer abonnementen".bas focal m180 schreef:Bij volgen van onderwerpen gebeurd het mij weleens dat ik die niet meer eenvoudig terug kan vinden. Omdat er een tijdje niks op is gepost is bv.
Kan er een mogelijkheid bij komen bij het balkje
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Toon nieuwe berichten | Toon je eigen berichten
Onder de noemer ''VOLGEN'' ofzo iets?????
Voor sommige mensen , zoals ik zou dat fijn zijn .
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
